Tusen takk 💕

Categories Blogg

Igår kveld ble jeg liggende og lese , i mørket under dyna strømmet det varme mot meg.

Jeg har bladd gjennom alle kommentarer og meldinger siden jeg ble innlagt , små ord skrevet av dere.

Små ord som betyr så mye , gjennom dere får jeg ny styrke til å kjempe.

For det er når jeg trenger det som mest dere virkelig viser , viser hva nestekjærlighet virkelig betyr.

 

Hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha reist rundt , banket på deres dør og gitt dere en rose.

Jeg er ihvertfall ikke i tvil , dere er en av årsakene til at jeg fortsatt orker å kjempe.

Dere gir meg håp når mørket tar over , dere gir meg støtte når jeg ligger nede.

Jeg vet jeg skal dø , men sammen med dere lever jeg som aldri før.

 

Alle syke skulle hatt dere i ryggen , for gjennom deres ord finnes styrke.

En styrke som får meg til å skrive selv når jeg er på det dårligste , en styrke som får meg til å kjempe meg opp hver dag.

Takket være dere har jeg en meningsfull hverdag , en hverdag jeg gleder meg til å stå opp til.

Selv på de tyngste dagene finner jeg en mening , skrive til dere gir meg lys i mørket.

 

Gang på gang viser dere at jeg fortsatt betyr noe , og det betyr alt når man er alvorlig syk.

Så tusen takk for at dere ser meg , leser mine ord og følger meg på min sluttreise.

Takk for alle fine ord jeg har fått de siste dagene , deres ord betyr så uendelig mye.

Mitt håp er at jeg fortsatt får lov til å dele en stund til , for to øyne har fortsatt mye på hjertet….

En rose fra meg til dere 💜
35 kommentarer

35 thoughts on “Tusen takk 💕

  1. Tusen takk igjen til deg, for at du er den du er,du
    lærer oss andre til å se de små tingene å hva som betyr noe her i livet. Jeg beundrer deg enormt 👏❤️Stå på videre, du er et nydelig menneske å jeg ønsker deg alt godt 💐❤️Klem

  2. Tusen takk for rosen 🌹det er viktig å vise nestekjærlighet og den er gratis 💞klemz fra Os

  3. Hei Vivian, så godt å høre at formen er bedre:) Du er så bra på alle mulige måter. Du får meg til å sette pris på de små tingene i livet, som man som oftest tar for gitt. Du får frem smilet, men også tårene, og begge deler er fint. Du er et menneske jeg ser opp til, og er virkelig glad du finnes. God klem Liv

  4. Tusen takk for rosa! Håper du forstår at du betyr like mye for oss som vi betyr for deg. Det er ikke sykdommen din, eller skjebnen din som gjør at jeg følger bloggen din. Det finnes nok av blogger både om sykdom og om triste skjebner. Jeg følger bloggen din fordi du skriver bra, viser en beundringsverdig ståpåvilje og til tross for alt virker som ei dame som har bevart den optimistiske innstillingen til det å leve. Så takk for at du skriver!

    1. Tusen takk for fine ord igjen kjære Brit , men dere skal ha takk for at dere har gitt meg denne muligheten. Når jeg tenker tilbake på tiden før jeg startet denne bloggen så ser jeg en stor forskjell , for denne bloggen har gitt meg en helt ny hverdag. Og det hadde ikke vært mulig uten dere trofaste lesere 💕

  5. Du takker oss , vi bør takke deg , ikke bare for rosen , men fordi du deler en hverdag de fleste av oss ikke har forutsetninger til å sette oss inn i uten dine ord. Tror flere av oss har fått åpnet øynene . TUSEN TAKK Til deg ❤❤❤

  6. Tusen takk for rosen Vivian 🙂 Herlig å høre at du er bedre. Tusen takk til deg som minner oss på de viktige tingene her i livet. Klem

  7. Jeg er alt for dårlig til å kommentere, men leser bloggen din hver dag. Er utrolig takknemlig for at du bruker av din dyrebare tid til å dele dine refleksjoner og erfaringer. Du er en viktig stemme, som har mye fornuftig og interessant å si, blant annet om ting vi som kan, bør sette pris på i hverdagen. Du gir meg også viktige tankevekkere om forbedringsområder for alle som trenger hjelp i det daglige. Håper å få følge deg lenge! Alt godt.

  8. Tusen, tusen takk for fine og gode ord. Bare det at du viser oss omtanke, sier mye om hva slags person du er.❤ Kyllingen jeg fikk av deg, og bildet av godeste Isak, vil alltid stå framme, betyr så mye for meg.❤ Ting blir satt i perspektiv når jeg har deg i livet mitt. Du får meg til å sette pris på de små ting på en annen måte enn før. Du viser at selv om en er alvorlig syk, så betyr det ikke at alt er over. Som du så fint sier det, “det er ikke slutt før det er slutt.” Du er et levende bevis på det. Måten du tar oss med i din hverdag, og deler sørger og gleder gjør meg ydmyk. Du er en inspirasjon for oss alle, om vi er friske eller syke. Mange med alvorlig sykdom burde få truffet deg… Så jeg vil gi en rose tilbake til deg, å takke for at du beriker min hverdag.🌹 Stor varm klem sendes din vei.❤❤❤

    1. Åååå vakre deg , ordene dine berører meg langt inn i hjerterota. Jeg er så takknemlig for at du er kommet inn i livet mitt , og det gjelder for alle mine lesere , uten dere hadde livet mitt vært mye fattigere 💖

  9. Du skriver så man blir tykk i halsen og vil lese mer og mer. Strør roser og vakre ord rundt deg – før ei dame du e ❤️🌺

  10. Det er ein fyrste gang for alt. Dette er mitt fyrste svar på ein blogg. Du skriv så vanvittig bra om det å LEVE , med døden pustande i nakken. Eg beundrer korleis du ser alle lyspunkt og bit deg fast i livet. For ikkje å snakke om den fantastiske humoren du har!! Takk for at du deler , og gjer at ein kan kjenne seg litt skamfull når ein klagar over bagatellar. Eg heiar på deg!

    1. Åååå kjære Mona , tusen takk for alle dine ord 💙Jeg føler meg beæret over at jeg er den første bloggen du kommentarer , og du skal vite at dine ord varmer så uendelig mye 🌸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *