Tårene flommet

Categories Blogg

Noen sanger treffer deg så hardt at du blir sittende og holde pusten , teksten er som tatt ut av ditt eget liv. En melodi på tre minutter forteller alt , dine innerste tanker blir som et åpent lerret på et hvitt ark. Hver dag tenker jeg på min egen sluttreise , hva jeg vil at mine kjære skal sitte igjen med. Min begravelse skal være fylt med en kjærlighet så stor , gjennom sanger som jeg selv har plukket ut skal jeg tenne et håp. Et håp om at jeg aldri vil bli helt borte , min kjærlighet for dem vil aldri dø ut. Teksten under sier alt , selv om jeg er borte så er jeg nær…

 

 

Du er en stjerne på himmelen nå
En av mange jeg ser opp på
I drømmene jeg drømmer, dunkel og grå
Var det din latter eller en form for gråt?
Vinden har stilnet i sinnets kratt
Var det mer jeg kunne gjort og sagt?
Ord er ikke handling, ord er bare ord
Og glimtet i ditt øye, var det tårer jeg så?
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Og ser ned, på oss og alt du forlot
Hvitkledde engler synger i kor
For brødre og søstre, far og mor
I drømme jeg hørte en stemme som lød
Fra stillheten i deg, bak gåteblå slør
Du er en stjerne på himmelen nå
En av mange jeg ser opp på
Jeg så deg i drømmen, en flyktig stund
Du blinket tilbake fra himmelens bunn
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Og ser ned, på oss og alt du forlot
Og ser ned, på oss og alt du forlot
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Du ligger i din himmel, himmel, himmelseng
Og ser ned, på oss og alt du forlot
Og ser ned, på oss og alt du forlot
Og ser ned, på oss og alt du forlot

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *