Tåken har lagt seg

Categories Blogg

Denne søndagen ble ikke helt som jeg hadde sett for meg , tåken har igjen lagt seg over mitt sinn.

Idag er kampen blitt for stor , jeg vet snart ikke mine arme råd lenger.

Jeg sovnet ikke før 06.30 idag , tårene har vært mange inatt.

Det er som om regnet ute har beveget seg inn , i mørket har jeg ligget og følt på en håpløshet så stor.

 

Derfor blir det ingen dagsinnlegg idag , alt jeg vil er å sove.

Sove bort all elendighet , sove bort en angst så stor.

Det føles ut som om hjertet er på vei ut av brystet på meg , en kald klo har lagt seg over mitt bryst.

Jeg sliter med å puste , angsten har tatt over mitt lille hjerte.

 

En liten gutt står ved min side , to små øyne møter mine.

“Jeg skal fikse deg mamma, jeg skal ordne hjertet ditt”

Mitt hjerte er knust idag , og små barnehender prøver å gjøre det helt igjen.

Tom for krefter ligger jeg her , men to små hender gjør tåken litt lettere…

12 kommentarer

12 thoughts on “Tåken har lagt seg

  1. Å som jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe deg ♥️ Jeg tenker på deg, og jeg skal sende mange varme og gode tanker til deg ❤️ Jeg håper du får en god natts søvn. Varme klemmer fra meg ❤️

  2. Ord BLIR fattige her.🤔
    Det er så.ufattelig trist😥😥
    Og den skjønne gutten så vil så gjerne fixe moren frisk..🤴🤴.
    Han har hjerte av GULL💛💛💛
    HÅPE du får sove GODT I natt💕

  3. Det kommer en klæm fra Finnmark med håp om at hverdagen blir litt snillere i morra og dagan fremover🥰

  4. Fineste Vivian, så vondt å lese innlegget ditt. Når angsten raser, og alt blir svart, så er du ikke alene. Vi er bare noen tastetrykk unna. Da du orker å lese våre innlegg, så vit hvor mye du betyr for mange. Håper så inderlig at ting roer seg nå, og at vi har Vivian’en vår tilbake i bedre form.❤ Stor varm klem sendes din vei. ❤

  5. Håper du har fått sovet bedre i natt, er ikke lett når negative tanker tar over, jeg husker du skrev du skulke til kontroll denne uka, og grudde deg, håper det går bedre etter den, tenker på deg, klem fra her🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *