Plutselig kom panikken!!

Categories Blogg

Herregud, jeg skal på VIXEN!! 

Ikke bare meg, men gubben også!

Tenk på alle menneskene! 

På alle kjendisene! 

Jeg må jo ha kjole! 

Gubben må huske å dusje!

Herlighet, jeg må huske å gjemme unna kloggene hans!

Passer han dressen mon tro?

Jeg syns jeg minnes at knappen i buksa spratt av på julaften!

Herlighet, hvem skal fikse håret mitt, gubben liksom?

Og hva hvis det regner ? Da renner jo sminken bort! 

Vi må huske laderen til rullestolen!

Men hvor er skoene mine blitt av??

Tenk om gubben faller på den røde løperen!

Da slipper vi ihvertfall ikke inn!

For da vil alle Finnmarks glosene komme frem!

Eller tenk om rullestolen plutselig stopper midt i døra?

Og gubben må hive meg over skulderen!

 

Stopp en halv!! 

Hva er egentlig det verste som kan skje??? Joooo altså…. 

 

At jeg møter opp i nattkjole og uten sko! 

Med ugredd hår og null sminke! 

At gubben kommer med svetteflekker under armene i skitne klær! 

Med klogger på og 2 ukers sjegg! 

At gubben må bære meg mens blitslampene lyser! 

Mens Falcken må tilkalles for å fjerne ett stykk rullestol! 

At det blir ekstra nyhetssending samme kveld!

Og den lyder som følgende…. 

“Influencere måtte reddes fra Vixen, etter at en rullestolbruker og hennes partner kræsjet selskapet!!”

 

Pytt sann, jeg har ingenting å grue meg for…

VIXEN here we come!!!  😅

 

Husk å stemme her

 

21 kommentarer

21 thoughts on “Plutselig kom panikken!!

  1. Hihi, forstår godt at nervøsiteten treffer innimellom, men jeg tipper det helt sikkert blir en fantastisk opplevelse uansett worst case scenario😉👍😍

  2. Må le av den morsomme skrivingen Vivian ☺🤗😆 Skjønner det er mange tanker, men det kommer til å gå veldig bra, blir spennende 😃🌹🌹🌹 🌹🌹

    1. 😂😂😂 Du er god😃 Jeg vedder på at du og Geir Kommer til å se fantastiske ut og alt kommer til å gå strålende😃 Gratulerer!😃

  3. Du kommer til å rule eller rulle på den røde løperen. Men selvsagt må du ha ny kjole, sminke og en frisør til å fikse sveisen… Og takketalen klar.

  4. Du er bare herlig Vivian. Fikk meg en god latter nå. Men skjønner godt panikken. Sterke deg Vivian kommer til å klare dette med glans. Så gledelig og fortjent for deg og Geir dette. Masse lykke til.

  5. Fantastisk skrevet!

    Dette kommer til å gå kjempebra. Dette “nailer” du som bare det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *