Noen ganger…

Categories Blogg

Noen ganger kommer tårene,

tårer som sier mer enn tusen ord.

De er små og nesten usynlige,

men de kommer alltid med en historie.

 

Små salte dråper,

som forteller en historie om mitt liv.

Gjennomsiktige små dråper,

fra mitt dypeste sinn.

 

Noen ganger kommer de uanmeldt,

de bringer med seg minner.

Det er som om de ikke vil la meg glemme,

lykken fra mitt tidligere liv.

 

De kommer når sorgen er stor,

og når gleden er størst.

De varsler om en redsel,

en frykt som aldri slipper.

 

Aldri får jeg fred,

øynene taler livets språk.

Tause ord som aldri blir sagt,

kan sees i små salte dråper.

 

Se meg inn i øynene mine kjære,

der finner dere svar.

For noen ganger er små dråper svaret,

de forteller om en kjærlighet så stor.

 

De renner sakte nedover mitt kinn,

en dråpe blir til flere.

Jeg elsker dere mine små,

men noen ganger strekker ikke ordene til…

8 kommentarer

8 thoughts on “Noen ganger…

  1. Det er trist å høre 😪 føler veldig med deg og skjønner at det ikke er lett. Godt at ferien nermer seg, håper det blir fint å komme litt bort 🌅 Styrkeklem fra meg ❤️💕💕

  2. Vakkert og sårt skrevet <3 Håper du får en fin ferie 🙂 Jeg gleder meg til snart siste uke før ferien. Og i ferien skal vi på camping-tur 🙂

    1. Åååå så kjekt Frodith , camping vekker gode barndoms minner 💜Ønsker dere en fantastisk ferie og god camping, håper dagene blir fylt med solskinn og nye deilige sommerminner🤗💚

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *