Når penger betyr alt

Categories Blogg

Er det en ting jeg har lært gjennom livet så er det at penger ikke er alt , den største lykken får man gratis.
Men i noen tilfeller betyr faktisk penger alt , i noen tilfeller må man ha midler for å få til en endring.
ALS syke lever hver dag rundt om i verden uten et håp , dag etter dag kjemper vi oss opp.
Vi kjemper for det samme alle sammen , vi kjemper for å bli hørt.

 

I dag er jeg bare sint , rasende på våre folkevalgte som bare sitter og ser på.

Ser på at vi sakte men sikkert blir verre , ser på at vi sakte men sikkert dør.

2021 kom med et håp , et håp om at dette skulle bli vårt år.

Men nå er vi knapt nok begynt på tredje måned , og vi har allerede mistet mange til ALS.

 

Vi kjemper en kamp vi aldri kan vinne , alene må vi klare oss selv.

Våre kjære må sitte og se på , det finnes ingen håp.

Stadig blir vi feid under teppet , rundt oss er det bare stengte dører.

Motgang gjør deg sterk sies det , men i vårt tilfelle tar all motgang sakte livet av oss.

 

Vi trenger hjelp og vi trenger den nå , vi trenger handling og noen som virkelig lytter.

Men det vi trenger aller mest er noen som står opp for oss , noen som vil kjempe for oss.

Jeg er sliten nå , jeg er sliten av å stadig måtte kjempe for å bli hørt.

Et rigid system stenger oss ute , kommuner vil ikke lytte , vi roper med en stemme som aldri blir hørt av de som kan hjelpe oss mest.

 

Alt jeg føler på er en sorg i dag , en sorg over alle vi har mistet.

Helter og heltinner som har kjempet tappert , for seg selv og sine kjære.

Så idag roper jeg ut for alle de vi har mistet , jeg roper for alle oss som fortsatt kjemper.

VÅKN OPP!!! VI TRENGER HJELP NÅÅÅÅÅÅ!!!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *