Når man venter og venter…

Categories Blogg

Endelig!! Idag kom beskjeden jeg har ventet på, artikkelen i Se og hør er ferdig. Jeg føler jeg har ventet i en evighet, faktisk så trodde jeg en stund der at det ikke kom til å bli noe av. Men nå fikk jeg beskjed, endelig kommer det på trykk!

Tirsdag 5 november er det bare å tømme butikkhyllene for Se og hør, jeg føler meg som et lite barn på julaften her jeg sitter. Jeg gleder meg såååå mye, for jeg tror dette blir den fineste artikkelen som er laget om denne familien så langt. Dette var en hyggelig beskjed og få på en fredag, alltid like kjekt når helgen får en god start. Det setter liksom standarden for resten av helgen, så nå kan det bare gå oppover.

Tenk å bli så glad for å se seg selv i et blad, min mann mener jeg er blitt pr kåt 🤣På sett og vis er det nettopp det jeg har blitt også, men ikke av den grunn han tror. For jeg brenner etter å fremme denne sykdommen, jeg vil så gjerne gi den et ansikt. Derfor stiller jeg meg med glede opp når muligheten byr seg, og jeg gjør det med stolthet overfor meg selv og min familie.

For sammen har vi virkelig kommet en lang vei, vi har virkelig måtte kjempe oss frem til der vi er idag. Jeg vet at kampen videre blir beintøff, men så lenge jeg klarer, vi klarer, så skal vi kjempe på videre.

Det skjer faktisk flere ting rundt meg nå, for min eminente partner på fakkeltoget kom med et forslag igår som passer meg midt i blinken. Hun foreslo at vi kunne holde foredrag for helsepersonell og andre som ønsker å lære mer om denne sykdommen. Tenk så fantastisk det ville vært om vi fikk dette til, jeg bare elsker ideen. Jeg er så takknemlig for at hun kom inn i livet mitt, innsatsviljen og pågangsmotet hennes åpner et hav av muligheter. Hun er bare fantastisk!

“Har vi en avtale mamma” spurte en liten gutt meg i går kveld før han gikk og la seg. Vi ble nemlig enig om at idag skulle vi hente han tidligere i barnehagen, han skulle få ta en litt tidligere helg. Den planen var han tydeligvis veldig fornøyd med, og når det på toppen av det hele lå en gave og ventet på han i bilen, ja da var fredagen fullkommen for en liten tass. Siden vi hentet han tidlig så fikk vi oss en tur ut også, helt vidunderlig og sitte til mørket lukker seg rundt oss, mens man ser på hodelyktene virre rundt på plassen, tre små tasser syns selvfølgelig det er ekstra stas.

Langemann kostyme må være på, jeg derimot er strålende fornøyd med både genser og votter 

 

Skummelt og være nabo når Langemann er på tokt

 

Naborådet er på plass 

 

Klar for kamp! 

 

Så dette har virkelig vært en fin fredag, og den er enda ikke omme. Noen dager vil man at bare skal forbli, og denne dagen er intet unntak. Men nå skal vi ihvertfall kose oss videre, og denne helgen kan jeg spise så mye godteri som jeg bare vil, en perfekt fredag spør du meg…

God helg 💜

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Når man venter og venter…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *