Nå må det snart snu…

Categories Blogg

Nå er det en uke siden jeg fikk påvist urinveisinfeksjon, en antibiotikakur ble skrevet ut og håpet om bedring var innenfor rekkevidde.

Jeg har alltid blitt litt uggen når jeg går på antibiotika, småkvalm og veldig sliten.

Men denne gangen ble jeg skikkelig dårlig, så dårlig at jeg ble usikker på om det var antibiotikakuren som var årsaken.

 

Ta dager ut i kuren kjente jeg den kom snikende, en hodepine som jeg aldri har kjent maken til var et faktum.

Jeg har vært plaget med migrene i perioder så jeg vet godt hvordan det kjennes ut, men akkurat denne hodepinen har jeg aldri kjent på før.

Ingenting hjalp, verken ibux eller migrene medikamenter tok knekken på smerten.

 

Hver gang jeg blir dårlig ser jeg redselen i øynene på min mann, og som mange andre kommer den redselen ut i sinne.

En helt naturlig reaksjon, jeg blir også sint når jeg er redd.

Så denne uken har vært grusom for oss begge, og enda har ikke hodepinen sluppet taket.

I går var siste dagen med antibiotika, så nå blir det spennende å se om formen blir bedre.

Denne høsten har til nå vært et mareritt, så jeg trenger en pause nå.

 

Det verste er at bilen min streiket for en uke siden, så nå kommer jeg meg ingen vei.

Jeg skulle egentlig dra til legen for å ta influensavaksine, men nå sitter jeg her uten mulighet til å dra.

Ikke vet jeg om det er mulig å reparere bilen heller, dersom det er snakk om motorhavari er vi ille ute.

Så nå krysser vi fingrene for at formen blir bedre og at bilen overleve, jeg trenger at ting snur nå…

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Nå må det snart snu…

  1. Sånne perioder der det virker som om alt som kan gå galt, går galt, er jo utfordrende for enhver, så jeg kan ikke engang begynne å forestille meg hvordan påkjenning det blir når denne sykdommen føyes inn i mixen.. <333

  2. Du har virkelig hatt ei tøff tid! Jeg kan dessverre ikke gjøre så mye, men jeg sender varme tanker med ønsker om masse god bedring og alt godt!
    STOOOR klem

  3. Ikke greit hverken med de store smertene og bilen din. Masse god bedring og håper bilen raskt blir i orden ❤
    Får du ikke ambulerende team, fra Vaksinekontoret, til å sette vakdiner hjemme hos deg? De kommer hjem til meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *