Mine to viktigste menn 💖

Categories Blogg

I dag vil jeg hedre to av mine viktigste menn , to menn som betyr alt for meg.

Uten de begge vet jeg ikke hva jeg skulle gjort , de står ved min side uansett hva.

Den ene har gitt meg visdom og ubetinget kjærlighet , den andre har gang på gang plukket meg opp fra et mørke så stort.

I dag er det farsdag , og jeg vil bruke denne anledningen til å takke.

 

Kjære pappa du er min visdomskilde og trygge havn.

Helt fra jeg så dagens lys har du vært der , med ubetinget kjærlighet har du holdt meg trygg.

Du har vist meg gleden ved havet , en felles glede ble til.

På små barneføtter har jeg fulgt deg , du har vært min største helt.

 

Alltid har jeg vært en pappajente , når mor sa nei visket du alltid ja.

Jeg har nok ikke alltid vært like enkel , men du ga meg aldri opp.

Ja bortsett fra når du skulle lære meg matte , da gikk det en kule varmt.

Alltid har du prøvd , prøvd å veilede meg inn på rett vei.

 

Så idag vil jeg bare få si takk , takk for alt du har gitt meg.

Takk for alle de gangene du kom løpende når jeg ropte , skremte monstrene bort fra en barneseng.

Takk for alt du har lært meg , gjennom hardt arbeid har du vist meg at jeg kan nå alle mine mål.

Til slutt må jeg takke for at du alltid har gitt meg en hjelpende hånd , du har aldri vært langt unna når jeg har trengt deg som mest.

 

 

Min kjære mann , det finnes ikke ord nok når jeg skal forsøke å beskrive deg.

Sta som et esel står du på ditt , med bannskap og stadig nye gloser baner du deg din egen vei frem i livet.

Du bringer frem både det verste og beste i meg , du vet alltid hvilke knapper du skal trykke på.

Det er aldri et kjedelig øyeblikk med deg i nærheten , det er ingen som kan få blodpumpa mi i gang fortere enn det du kan.

 

Men det skal du vite , hver kveld takker jeg høyere makter for at du er min.

Hver dag får du meg til å føle meg levende , du gir meg tro når jeg selv er i tvil.

Gang på gang drar du meg opp , selv om døden henger over oss så gir du meg mot til å leve.

Du er blitt min livbøye når det stormer som verst , du er mitt fyrtårn i et altoppslukende mørke.

 

Takk for at du orker , du er der selv når du mangler krefter.

Du er der når alt annet svikter , i dine armer er jeg alltid trygg.

Takk for at du fortsatt står ved min side , takk for at du ser meg for den jeg er.

Tusen takk for at du ikke lar tre små bokstaver overskygge , vår kjærlighet lever takket være deg.

 

Gratulerer med farsdagen til dere begge to , tusen takk for alt dere gjør 🧡

8 kommentarer

8 thoughts on “Mine to viktigste menn 💖

  1. Det er utrolig så mange ord du har i ordlisten din.
    og får de ut i rette setninger.

    Utrolig flink er du😁😁

    Begge “”mine””er døde
    Men sånn er livet
    Sitter igjen med gode minner og tar vare på de💕💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *