Med blanke ark…

Categories Blogg

Et nytt år ligger fremfor oss , med blanke ark ligger dagene der og venter på deg.

Året som var viskes vekk bak oss , alt vi har igjen er minner.

Hver enkel av oss tar med seg egne minner , det er opp til deg hva du tar med deg.

For meg er disse første dagene en ny begynnelse , en ny start på resten av mitt liv.

 

2021 kommer med et hav av drømmer , jeg håper så inderlig dette året blir drømmenes år.

Sorg og problemer begraver jeg i året som har gått , jeg tar kun med meg glede og lykkelige øyeblikk.

Mine drømmer er ikke så store lenger , men en stor drøm har jeg fortsatt.

Mitt største ønske er at dette nye året skal bli vårt igjen , en god start for oss alle.

 

Det var alt jeg klarte å tenke på når jeg satt der , omringet av alle regnbuens farger.

La det bli slutt på alle lidelser , la vår tid her på jorden bli fylt med glede og kjærlighet.

Livet med ALS har gitt meg nye øyne , mine skylapper er fjernet.

Selv med et liv fylt av lidelser ser jeg det , livet er så mye mer enn bare deg og meg.

 

Livet er hva du skaper det til å bli , det er opp til deg hvordan ditt liv skal se ut.

Du er din egen lykkessmed , hver enkel av oss betyr mer enn noen av oss tror.

Vi får det bevist om og om igjen , og når et virus kom så vi det igjen.

Alle kan gjøre en forskjell for andre , det er de små enkle ting som blir store når de blir flere.

 

Mitt liv står nå i fare for å bli revet bort , likevel er takknemlighet alt jeg føler på.

For jeg vet at alt som betyr noe er at jeg prøver , prøver å skape noe med det lille jeg har.

Så la dette nye året bli en ny start , stak deg ut en ny vei for deg selv og andre.

Nå har du muligheten , en ny mulighet til å skape det livet du alltid har drømt om…

Fotograf : Trond Reigstad

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Med blanke ark…

  1. Jeg er så enig i det du sier. Vi har alle mulighet til å gjøre det beste ut av det livet vi har. Vi har fått forskjellige forhold å handle ut fra, det er sikkert. Og det kan nok være veldig urettferdig. Men vi må bare ta fatt på det vi har, prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg er imponert over dine ord, og over hvordan du velger å se på det <3 En klem sendes over <3

  2. Godt nytt år tel dæ Vivian ! Ja la det bli drømmenes år! Takk for at du fjerner skylappene fra flere av oss! Takknemlighet e det æ føle🥰

    1. Tusen takk for fine ord Sølvi , men det er ingen andre enn deg selv som kan fjerne dine egne skylapper , takk for at du ser livet med åpne øyne 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *