Litt sent ute…

Categories Blogg

Idag har det vært en fantastisk dag, gradestokken har virkelig pekt oppover og det ble i varmeste laget selv for meg. Jeg startet dagen med en soloppgang, nattevakten hadde tatt noen nydelige bilder på gåturen med den firbeinte i morges. Når jeg ikke kan komme meg til soloppgangen, så får soloppgangen komme til meg.

Jeg fikk også unnagjort et innkjøp idag som jeg har tenkt på lenge, et badebasseng til en liten gutt ble endelig kjøpt inn idag. Men den største overraskelsen var det jeg som fikk idag, og den lå nede i garasjen. For når vi letet etter presenning der nede i dag kom assistenten over noe rart, en blå flat ring ble dratt frem. Det var en ring med glidelås, og vi lurte begge på hva som kunne være inni.

Vi skvatt begge to når hun åpnet glidelåsen, for ut spratt det noe stort. Et telt spratt overraskende ut, og nå sto det fremfor oss i full størrelse. Lite ante jeg at vi hadde noe sånt, det må være en av guttene som har gjort et genialt kjøp. For dette var virkelig genialt, slippe å slå opp telt etter en lang gåtur eller krangle med teltstenger må jo være en befrielse for mange.

Plutselig hadde vi satt opp telt i hagen og fylt vann i bassenget, nå gjensto det bare å hente en liten gutt i barnehagen. Jeg måtte jo kjøre idag også , jeg klarer ikke la være når det er fint vær. Det ble vill jubel når vi kom hjem igjen, og han har løpt mellom teltet og bassenget i hele ettermiddag. Det er så deilig med slike dager, snakk om nytelse for liten og stor.

Derfor er jeg litt sent ute med innlegget idag, for vi har vært ute i hele dag. Først nå er vi kommet inn, og nå er vi godt fornøyd hele gjengen. En venninne av meg kom også innom idag, og jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier det er tre måneder siden sist. Korona og livet generelt har kommet i veien , derfor var det ekstra hyggelig å se henne igjen idag.

Imorgen er det fredag og en ny helg står for døren , og denne helgen kommer til å bli fantastisk. Vi reiser nemlig bort, vi drar på hytta i mitt barndoms paradis i helgen. Isak gleder seg like mye som meg, og værgudene er også på vår side. Det er meldt enda varmere i helgen noe som passer oss perfekt , for nå ligger alt tilrette for sommeraktiviteter hele helgen.

Så nå ser vi frem til en aldri så liten utflukt, det er alltid godt å komme inn der. Jeg håper dere blir med, jeg kommer ihvertfall til å dele opplevelsene med dere. Nyt sommerkvelden videre og legg beina høyt, det har nemlig jeg gjort….

10 kommentarer

10 thoughts on “Litt sent ute…

  1. Så koselig å se en liten gutt som koser seg med basseng og telt💜selvfølgelig blir vi med på hyttetur, gleder meg ☺️ var på jobb til 19.30, så nå ligger føttene høyt 😀

  2. For noen nydelige sommerbilder! Glade onga, det e lykke!

    Masse gode tanker for en ypperlig sommerhelg tel dæ og familien🙂

  3. For noen nydelige bilder! Og herlig lesning om en kjekk sommerdag!!!! God helg på hytta! 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *