Len deg tilbake…

Categories Blogg

Reklame | Trademax

Reklame / Trademax

 

Herlighet så mye familien måtte bære når vi dro på hyttetur forrige helg. For ikke nok med at jeg måtte bæres ned, godstolen måtte ned også. Jeg nektet å sitte på hytten i en stol som ga meg null komfort, for akkurat den helgen skulle nytes til det fulle. I ettertid er jeg sjeleglad for at jeg sto på mitt, selv om det innebar at familien måtte slite litt.

Men har du noengang tenkt over hvor mye vi egentlig sitter i løpet av en dag? Det er temmelig mye når man begynner å tenke etter, og da betyr jo sitte komforten alfa omega. Jeg elsker min godstol, og jeg vet at min mann savner sin. For når vi bygget ut her, så visste det seg fort at godstolen hans måtte vike på grunn av plassmangel.

Vi har snakket lenge om å rive veggen mellom stuen og vinterhagen, åpne opp så vi får et stort rom. På den måten får vi både større stue, og det ville blitt herlig med to godstoler der ute med den utsikten. Så derfor har jeg begynt å saumfare på nettet, jakten på nye lenestoler er igang. Men så kom jeg på noe, for jeg kom på at jeg tidligere har bestilt møbler på en nettside, et spisebord jeg er særdeles godt fornøyd med. Så da ble valget enkelt, jeg visste hvilken leverandør jeg skulle bruke denne gangen også.

Trademax har så utrolig mye fint, møbler i alle fasonger, møbler til enhver bruk, og det beste av alt, møbler som er av god kvalitet og til en overkommelig pris. Gleden ble derfor stor når jeg oppdaget at de har salg i disse dager, og her har de nydelige lenestoler for enhver smak.Side opp og side ned med et bredt utvalg, så nå er det bare å velge og vrake.

Målet er å gi min mann en ny lenestol, så kan vi sitte sammen og se utover havet, og kanskje hvis vi er heldige, så kommer det hjort på enga og da kan vi nyte øyeblikket sammen.

Tenk så enkelt det er idag, sitte hjemme i sin egen stue og handle, for så og få det levert rett på døren. Kundeservicen hos Trademax er upåklagelig, det husker jeg fra når jeg bestilte spisebordet mitt. Så om du som meg er på jakt etter en fornying på møblement fronten, så kan jeg virkelig anbefale Trademax. Så da gjenstår det bare for meg å velge, ja min mann og selvfølgelig, det er nå tross alt han som skal sitte i den 🤣

Så “len dere” tilbake og nyt livet, ha en strålende dag…   

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *