Jeg har savnet deg kjære…

Categories Blogg

Det er når kvelden kommer og du legger deg ned ved min side, det er da det kommer til meg, den følelsen av savn, det er da jeg oppdager hvor mye jeg har savnet deg kjære. Savnet å ligge ved din side, savnet vår lille småprat om hvordan dagen har vært, savnet en varm hånd å holde i. En varm hånd som stryker varsomt over min, kjærlige fingre som flettes sammen med mine og holder meg godt fast. Jeg har savnet deg så inderlig min kjære.

Savnet å høre hvordan pusten din går rolig og avslappet der du ligger på din pute. Ja jeg har til og med savnet dine snorkelyder som du kommer med når du faller i dyp søvn. Jeg har savnet hvordan du stryker meg lett over håret mitt, og hvordan øynene dine finner mine med en lett blanding av sorg og kjærlighet, mest av alt kjærlighet.

En kjærlighet så varm og god, en kjærlighet som ingen kan rokke ved. En kjærlighet som bare blir større for hver dag som går, en kjærlighet som først tar slutt når døden skiller oss ad. For vår kjærlighet er sterk, sterkere enn noensinne, en kjærlighet som har overvunnet mange kamper, men som har brakt oss nærmere hverandre, vi er nærmest blitt til ett. Det er når du ligger her ved min side at jeg føler den, jeg kan føle vår kjærlighet.

For en varme brer seg gjennom kroppen, en følelse av trygghet og lykke finner veien inn til mitt dype hjerte, et hjerte som har lengtet etter deg min kjære, et hjerte som er like mye ditt. Det er når du stryker meg varsomt med dine fingre, det er da den kommer, en følelse jeg ikke har kjent på en stund, en følelse jeg har savnet.

Den lekne kriblingen som går gjennom kroppen og gir meg små støt, små støt av kjærlighet. Jeg føler meg med ett forelsket igjen, de lette blafrende sommerfuglene som finner veien tilbake til min mage, en varme som brer seg, og som gjør at jeg glemmer at jeg egentlig er kald. Tid og sted har ingen mening lenger, alt som betyr noe er at du ligger ved min side, det er den største gaven jeg kan få.

Det er den største gaven du kan gi, en gave av kjærlighet, en kjærlighet som bare du kan gi til meg, en kjærlighet som gir meg lykke over å være til. For selv om vi nå går igjennom vår livs kamp som kjærester, så er det en ting som vil bestå, vår kjærlighet for hverandre. Mitt hjerte gråter for deg min kjære, gråter for alle lidelsene du må gå igjennom. Men du skal vite en ting min kjære. Det er bare du som kan gjøre meg lykkelig, få meg til å føle meg som den eneste en, du gjør meg varm om hjertet kjære, og jeg elsker deg så inderlig høyt….

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har savnet deg kjære…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *