Jeg har fått “blod på tann”!

Categories Blogg

Det ble så fint ute med alle blomstene, og en fantastisk stemning med lysene i går kveld. Når jeg trillet ut i dag og så et hav av blomster, ja da kan man ikke annet enn å bli i godt humør. Vi ble så fornøyde med resultatet begge to, at vi fikk “blod på tann”. Vi ble rett og slett inspirert begge to, og min mann har allerede lagt planer for kasse nr to. For hele muren er ti meter lang, og nå har vi bare dekket fire meter ca, så vi har litt igjen kan du si.

Jeg saumfarte nettet igår, på jakt etter flere lys på solceller. Da kom jeg over nettsiden til lampegiganten, og der var det mye fint kan du tro. Jeg ble rett og slett syk av av å se på alle de fine utelysene, og jeg tror min mann ble en smule bekymret for lommeboka si der en stund 😂For planen er at neste kasse skal fylles med fine steiner og masse lys. Det blir fint når mørketiden kommer.

Det er godt å ha noe å holde på med. Ikke minst når det utarter seg til å bli et familieprosjekt. Det gjør det ekstra kjekt, når vi kan skape noe sammen som et team, noe barna kan se tilbake på og minnes. Jeg er ihvertfall grepet av en gryende inspirasjon, og gleder meg til fortsettelsen.

Heldigvis er været bedre idag, så jeg fikk meg en tur ut. I morgen er det meldt kanonvær med sol og varme, men på onsdag skal det regne igjen. Så morgendagen må jeg nyte til det fulle. Jeg håper dere har hatt en fin pinsehelg, og nyter de siste timene med fri…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *