Jeg gråt og gråt…

Categories Blogg

Noen ganger rører dere mennesker meg til tårer, og ikveld fikk jeg en video tilsendt som gjorde nettopp det. Her satt jeg og egentlig hadde det helt grusomt med meg selv, sank ned i egen selvmedlidenhet og syntes fryktelig synd i meg selv. Noen dager er bare sånn, og idag har jeg hatt en dårlig dag.

ALS Alltid litt sterkere stiftelsen har idag hatt seminar, et seminar som jeg gjerne skulle ha deltatt på. Men siden Isak har bursdag i morgen så måtte vi prioritere han. Jeg ble kontaktet av styremedlem Therese om hun kunne få dele talen som min datter hadde skrevet, og ikveld fikk jeg video av at talen ble lest opp for salen.

En ting er å lese ordene, en annen ting er når de blir lest opp. Herlighet hvor jeg har grått, for andre gang rørte mine datters ord meg, og denne gangen takket være deg Therese og alle dere andre i stiftelsen. Tusen takk for at dere sendte meg denne videoen, og for at dere brakte min datters ord videre, det betyr så uendelig mye for meg ❤

Til dere lesere, snurr film 💜

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg gråt og gråt…

  1. Åååååå Vivian, det var så fint❤var tøft for vår styreleder å lese opp og det rørte alle i salen🥰tusen takk for at vi fikk dele diktet med alle seminar-deltagerne❤vi skal dele mer, er bare å følge med på siden vår😁😁god klem til deg, gode Vivian❤

  2. Utrolig flott skrevet , godt å bli minnet på at en skal glede seg over små ting i hverdagen , dette berørte meg stort . For en flott datter å for noen gode verdier du har gitt henne oppi de tre små bokstaver ALS ,verdier hun tar med videre inn i voksen livet , du må være utrolig sterk stor klem 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *