Jeg er lykkelig…

Categories Blogg

Ikveld føler jeg på det

en lykke så stor. 

På tross av sykdom 

smiler livet.

Ikveld er vi lykkelig 

over virkelig gode dager.

Opplevelsene er mange 

ja de står nærmest i kø.

Barna smiler og ler

latteren gir meg en varme så stor.

Min kjære sier

at han er stolt over meg.

Små bobler fyller meg

det føles som jeg skal lette.

Sveve høyt over land

fri som fuglen. 

For ikveld er jeg lykkelig 

over vår egen vei. 

For selv om vi vet at veien blir lang

så skal vi gå den sammen… 

12 kommentarer

12 thoughts on “Jeg er lykkelig…

  1. Herlig og lese, blir så glad når jeg hører du har det bra og er lykkelig. Hver lykkestund på jord….💕💕💕 ønsker deg og dine en fin uke 💕💕💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *