Jeg er lei av å vente…

Categories Blogg

Livet mitt ble ikke slik jeg hadde sett for meg , noen ganger føles det ut som om jeg ikke har noe liv lenger.

Min styrke blir hver dag satt på prøve , prøvelser som tærer meg sakte men sikkert ned.

Med en fot i graven så må jeg fortsatt klare , klare å takle at tre små bokstaver river meg i stykker.

Tre små bokstaver er blitt mine hengelåser , en etter en låser de bort min evne til å leve.

 

Hengelåser som stadig blir større , som fjell trykker de meg ned.

Ned i mørket og ensomheten , et mørke uten en rømningsvei.

Men tre små bokstaver bringer også med seg kameler , kameler som er umulig og svelge.

Store kameler som aldri forsvinner , for hver dag som går blir de stadig flere.

 

Himmelen har aldri vært nærmere , men for å komme dit må jeg gjennom et helvete.

Et helvete bestående av lidelse og sorg , et helvete fylt av hengelåser og kameler.

Men alt jeg kan gjøre er å vente , vente på at et helvete slipper meg løs.

Vente på at kroppen får nok , vente på at hengelåsen låses for godt.

 

Jeg er lei av et liv fullt av kameler , jeg er lei av et liv som stadig blir satt på prøve.

Jeg er lei av å leve i et helvete , leve i et helvete ingen forstår.

Jeg er lei av å stadig måtte være sterk , lei av å være sterk når jeg aldri kan bli sterk nok.

Men mest av alt er jeg lei av å vente , vente på at en himmel kommer nær nok…

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er lei av å vente…

  1. Midt oppi all venting håper eg verkeleg du får ei inderleg god jul. Du og dine fortjener det beste. Det å være i det du og dine er i trur eg det er vanskeleg å forstå for oss som ikkje er i same båt. Inderleg god jul og så håper eg eit nydeleg nyttår for dokke alle. Klem frå Anne🎄♥️🎄⭐️💫🌹

  2. Jeg forstår at du er lei av å vente. Men nyt ventetiden. Nyt de gleder livet fremdeles gir. Du er sterk, men også de sterke må gi rom for å være svak i blant. Sett musikk som passer sinnstilstanden på full guffe og gi deg rom til bare å være i musikken

  3. Jeg føler med deg Vivian, skjønner at det ikke er lett ❤️ Håper alikevel at du får en god jul sammen med dine kjære ❤️🎅✨✨✨Styrkeklem🌹🌹✨✨✨✨✨✨✨

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *