Jeg er helt overveldet….

Categories Blogg

Reklame | Livet er ikke over før det er over av Vivian Brosvik

Jeg er helt stum her jeg sitter, dere er bare helt fantastiske.
Det tok fullstendig av her i går, aldri hadde jeg sett for meg den responsen.
Men igjen beviser dere for meg at jeg har verdens beste lesere, dere er virkelig noe for dere selv.

I går kveld la jeg meg med et varmt hjerte, og det er ene alene takket være dere.
Så mange gode ord og meldinger har jeg aldri fått før, ja når selv gubben blir målløs så sier det sitt. Telefonen og innboksen min gikk varm i går, jeg klarte knapt lese en melding før det kom en ny.

Assistenten som kom på jobb i dag fikk virkelig hendene fulle, for hun måtte hjelpe meg å lage en liste. Så i dag har vi virkelig jobb, og det spørs om vi ikke trenger mer tid på oss. Jeg prøver å svare alle fortløpende, men når øynene går i kryss må jeg ta en pause. Men svar vil dere få før eller siden, jeg skal bruke helgen godt.

Dette har gått over alle mine forventninger, jeg tror ikke det har gått opp for meg helt enda. Tenk at så mange vil lese min bok, jeg er rørt til tårer.
Tenk at jeg skulle få oppleve dette, jeg føler meg utrolig heldig. Livet gir meg stadig nye opplevelser, og dette er et av de bedre øyeblikkene.

Nå må jeg tilbake til dataskjermen og prøve å få en slags oversikt, jeg vet i det minste hva jeg skal bruke denne helgen til.
Tusen takk til alle dere som har bestilt boken min, det betyr så uendelig mye for meg.
Og dersom det er flere der ute som ønsker å bestille så er det bare å ta kontakt, enten via mail [email protected] eller på Messenger, jeg svarer så fort jeg kan. Det ser ut som om jeg må bestille flere bøker, for dette første oppslaget har virkelig gått unna.
Tusen takk til dere alle, dere er bare fantastiske…

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg er helt overveldet….

  1. Som jeg sier og mener av hele mitt hjerte, du skriver om ditt liv med ALS og din kamp og kjærlighet for din familie med så gode og seriøse or . Du setter ord på følelser bare du kjenner på kroppen og sjela. Din familie et heldige som har deg ,tross denne fordømte ALS. Jeg skulle gjort alt i min makt for å ta vekk denne sykdommen, men dessverre Jeg klarer ikke det enda. Beklager så mye. Jeg følger deg hver dag vit det . Du fineste Vivian.💜

  2. Så fantastisk men og i mine øyne selvsagt at så mange vil lese boken din.Du virker som en fantastisk dame som virkelig har fått satt denne sykdommen på kartet.Du viser oss at det går an å ha et godt liv til tross for en svært alvorlig diagnose.For meg blir det å være litt mer takknemlig for det at jeg får være frisk noe jeg virkelig får føle på når jeg leser din blogg.Det har jeg godt av.Håper veldig mange kjøper boken din.Ønsket deg en strålende helg 💞💖🌞

  3. Så velfortjent, Vivian 🥰! Gode ord har man plass til hvor mange som helst av 😊. Lykke til med salg videre, og riktig god helg til deg og dine.

  4. Hei Vivian!
    Jeg har fulgt deg på bloggen din noen dager og jeg er full av beundring over
    ditt pågangsmot og evnen du har til å klare å se positivt på så mange ting og komme deg opp igjen når du er langt nede.
    Du har fått meg til å tenke og jeg har allerede lært mye av deg. Vi har så lett for
    å ta alt som en selvfølge. Livet vårt kan så
    brått forandre seg. Du er en fantastisk dame og det er så godt å vite at du har din gode og
    fine familie og mange venner rundt deg.
    Jeg vil ønske deg og dine en fin 17. mai og
    ønsker deg alt godt for tiden som kommer.🇳🇴
    Jeg vil gjerne kjøpe boken din❤️
    Hvor mye koster den og kan jeg vipse
    til deg?

    Varm klem fra
    AnneK😘

    1. Åååå tusen takk kjære deg, jeg blir helt rørt her jeg sitter💜 Jeg er veldig heldig som har så mange fine mennesker rundt meg💖 Jeg kan sende deg en mail med informasjon om boken min. Jeg ønsker deg en strålende 17 Mai.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *