Jeg blir like rørt hver gang…

Categories Blogg

På tirsdag hadde jeg besøk av BA, en av Bergens største avis. De hadde sendt en forespørsel uken før om et intervju, og det takket jeg selvfølgelig ja til. Jeg har vært i avisen mange ganger i løpet av disse årene, men akkurat dette intervjuet var litt spesielt. For akkurat denne damen hadde vært her før og hatt intervju med meg, men det var i 2019. Jeg har hatt mange forskjellige journalister innom her, men det er sjelden jeg får se de igjen.

De skulle lage en julespesial og i den anledning tenkte de på meg. Julen er blitt ekstra spesiell for meg, hver eneste jul jeg får sammen med mine er en stor seier for meg. Det første spørsmålet jeg fikk var om bloggen fremdeles var aktiv, hun hadde nemlig fått med seg at jeg snakket om å legge ned i fjor. Men jeg klarte det rett og slett ikke, jeg fikk så mange henvendelser fra dere lesere at jeg ikke hadde hjerte til det. Dere har stått ved min side gjennom alle kamper, og jeg har blitt omringet av en enorm nestekjærlighet.

Jeg er ikke like aktiv som før her inne på bloggen, nå skriver jeg bare når jeg føler for det. Men dere trofaste lesere følger meg enda, og selv etter fem år som blogger blir jeg rørt over den omtanken dere gir meg og min familie. Jeg blir stadig overrasket over den nestekjærligheten dere overøser oss med, og jeg har ikke tall på hvor mange gaver og blomstrer jeg har fått opp i gjennom disse fem årene. Og i går kom det enda en pakke, denne gangen var det en liten gutt som fikk en overraskelse.

“Jeg er heldig som får så mange fine ting mamma” sa en liten gutt i går når han skjønte at pakken var til han, og denne gangen kom pakken helt fra Frøya. En dame som heter Bjørg hadde trykket en tiger på en tskjorte, og en liten gutt kunne ikke fått den på seg fort nok. Den passet helt perfekt, og når jeg så hvor glad han ble kjente jeg tårene presse på. Jeg er så takknemlig for at jeg har så mange som tenker på oss, og i dag sender jeg en stor takk til Bjørg fra Frøya.

Jeg er så glad for at tok mot til meg for fem år siden og starter denne bloggen, det ble begynnelsen på en fantastisk reise. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den støtten deres, dere har virkelig gjort livet mitt rikere. Det betyr så mye for hele familien, det ser jeg hver gang de leser alle kommentarene deres. Jeg kan ikke få takket dere nok for alt dere gir meg hver eneste dag, men dere skal vite at dere er grunnen til at jeg fortsatt skriver…

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg blir like rørt hver gang…

  1. Som eg har sagt før Vivian; DU er stjerna vår og lillegutt er jo en øyensten for flere av oss 🥰

    Eg har planer om å møte deg igjen i 2024 så du har bare m å stille opp hehe 😃😃

    Kos dere masse og nyt jula 🥰
    Klem Vibbedille

    1. Så lenge formen spiller på lag så stiller jeg selvfølgelig opp, det er godt å ha noe å se frem til 💖Jeg håper dere får en fredfull julefeiring😍💜

  2. Vi er mange som er imponert over din væremåte.At du klarer å være så positiv i din situasjon er bare helt utrolig. Forøvrig en flott gutt i en stilig T.skjorte😊

  3. Så koselig at både du og gutten likte den ❤🤗
    Om jeg ikke skrev det på kortet: vreng den og vask den i maskin på 40 grader, når den trenger en vask 😊 Malingen skal holde vask etter vask!
    Før jula for to år siden malte/trykket (jeg bruker sjablong og maler med pensel) t-skjorter til alle gammeltanteungene mine. Noen i masse farger. De var 15 stk! 😁 Og etterpå har jeg fått 4 til! 💕

    1. Tusen takk Bjørg, den tskjorten falt virkelig i smak 💜 Jeg er så takknemlig for at du tenkte på oss og laget denne til en liten gutt, det betyr mye for oss😍 Jeg er så imponert over kreativiteten din, så tusen hjertelig takk 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *