Jeg bærer deg til det siste 💜

Categories Blogg

“Mamma, mamma, vet du hva jeg har gjort idag”? Endelig begynner barna å ramle inn dørene her, sultne og med mye på hjertet. Jeg elsker å høre om dagen deres. Høre om alle opplevelser og utfordringer de har hatt i løpet av dagen. Isak spesielt har bestandig mye å fortelle, og kjemper mot de store søsknene om oppmerksomheten til mamma.

Han vinner bestandig den kampen, det er ingen som klarer å motstå blikket hans, men så er han ikke spesielt tålmodig heller da. Han lærte fort å mase seg frem i livet, og det må han bare fortsette med 🤣Så når jeg spør min datter om hvordan det gikk på tentamen, ja da er han der med en gang, “Mamma, mamma, vet du hva jeg har gjort idag “? Da nytter det ikke å si, “bare vent litt vennen min”. Det er jo å be om bråk.

Men litt tålmodighet må han lære seg. Men de dagene den ikke er å finne, da pleier han å krype opp på fanget mitt, holde ansiktet mitt fast mens han sier, “Mamma, nå ser du på meg”! Da klarer jeg ikke å holde meg lenger, da må jeg bare gi han oppmerksomhet. Heldigvis har han større søsken som er en smule mer tålmodig enn han er, så det ordner seg alltid 💜

Over til noe heeelt annet. Jeg får sånne nyhets varsler opp på dataen min, men idag stusset jeg litt. For først fikk jeg opp at Hertuginnen var i fødsel, men mindre enn tre minutter senere, så hadde hun født??? Det må jo være tidenes raskeste fødsel??? Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig 🙃De må ha noen triks opp i ermet som jeg ikke vet om 🤣Det heter ikke “Deres kongelige høyhet” for ingenting, det skjønner jeg jo nå 🤣

Det har skjedd noe med min mann etter at han var på TV. Han er jo alltid snill, bare ikke like flink til å gi komplimenter og ihvertfall ikke romantisk, noe som går igjen blant mange menn har jeg skjønt. Men igår sa han noe som for meg var veldig romantisk. For de dagene jeg er i dårlig form og ikke orker å gå noe særlig, da bærer han meg, og selv om han klager til tider, så tror jeg innerst inne at han liker det. For igår sa han, “Jeg skal bære deg til det siste kjære”.

Var ikke det bare en helt nydelig ting å si?? Jeg smeltet helt jeg, meg og deg min kjære, til døden skiller oss. Som om ikke det er nok, så dro han på butikken nå, for å kjøpe vafler bare fordi jeg har lyst på. Så noe skjedd og måtte det bare vedvare 🤣💜

Nå skal jeg bruke resten av dagen på mine kjære, og ikke minst, spise deilige, nylagde vafler. 

Ha en nydelig kveld …

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *