Jaaa, endelig helg!!

Categories Blogg

Ja her satt jeg da, i kjent stil fremfor peisen. Endelig er det fredag igjen, endelig står helgen for døren. Akkurat det gjenspeiler seg på humøret, jeg har vært i godt humør i hele dag. Men dagen har også vært preget av litt stress, for jeg hadde nemlig lovet Isak noe. Du skjønner han har hatt en del uhell i det siste, både hjemme og i barnehagen. Jeg vet ikke hvorfor han ikke har gått på do, men jeg vet også at det er helt normalt med tilbakefall.

Men den siste uken har han vært flink, det har sikkert noe med at jeg lovet han en gave. Det må være lov å bruke lokkemiddel for en god sak, det fungerte ihvertfall i dette tilfellet. Han har nemlig ønsket seg et lekegevær med enten krutt eller lyd, og det ble min oppgave å skaffe idag.

De oppfordrer til butikk handel fremfor netthandel, men hva gjør man når butikken kun har varen på nett? Jeg kjente jeg ble irritert, uansett hvilken lekebutikk jeg søkte på så fantes varen kun på nett. Her var det kun en ting å gjøre, sende assistenten ut på tokt.

Etter en stund fikk jeg melding fra assistenten at hun ikke fant noe gevær, hun hadde vært i tre butikker og sett. Vi ble derfor enig om at hun kunne kjøpe en kruttpistol istedenfor, bedre enn ingenting ihvertfall. Så da så jeg ingen utvei enn å bestille på nettet, men jeg visste at en liten gutt kom til å bli skuffet.

Så her satt jeg altså, lettere irritert og en smule lei, når assistenten kom glad og fornøyd inn døra her. Hun hadde nemlig ikke gitt opp, hun dro innom en butikk til og der fikk hun napp. Så nå har en liten gutt fått en kruttpistol og et gevær, og så er det enda et gevær på vei i posten. Tror du han var ble fornøyd eller, jeg får det virkelig til 😂

Så glad ble en liten gutt 🤗

 

Opp med hendene!! 

 

Ingen vits i å kjøpe med krutt, en liten gutt er nemlig redd lyden 💜

 

Imorgen er planen å gå på shopping med gubben, jeg tror vi må tilkalle forsterkninger. Jeg klarer ikke dette alene, så jeg må få med meg noen som kan kommandere han inn i prøverommet med en bunke med klær. Dette skal bli litt av et liv. Men jeg gleder meg, det er slettes ikke hver dag gubben fornyer seg, hadde ikke jeg kjøpt han nye klær ved jevne mellomrom, så hadde han kun hatt konfirmasjons dressen og tre på seg, og den må han ha glidemiddel for å tre inn i.

Nei her er det bare å krysse fingrene og hoppe i det, det må til med en fornying, det er det ingen tvil om. Nyt denne fredagen folkens, og ikke minst nyt helgen. Jeg skal ihvertfall nyte kvelden, jeg trenger alle kreftene jeg kan få til morgendagens utflukt. Så nå tar vi helg med god samvittighet, god helg til dere alle…

12 kommentarer

12 thoughts on “Jaaa, endelig helg!!

  1. Ingenting er så koselig som glade og fornøyde barn❤️ ønsker deg lykke til med shoppingen😀alltid spennende. Ønsker deg og dine en flott helg 💜

  2. Fredag er ukens beste dag, spør du meg! Skuldrene senkes, man tilbringer tid sammen, og hele helgen ligger foran en.
    Riktig god helg til deg og gjengen!😊💛

    Og…Lykke til i morgen…😂

  3. Hei 😀 du skrive så godt og humoristisk 😅 har nettopp begynt å følge deg. God helg og shopping dag i morgen.

  4. Kjære Vivian
    Jeg blir så utrolig imponert og inspirert av deg!
    Du skriver så utrolig bra, og klarer å se lyspunkter i den minste ting.
    Du er rå!
    God klem fra Liv

  5. Titt titt! Midt på natta nå…jeg har arbeidshelg. Koselig å lese hvordan dagen din har vært! Lykke til på handel!
    😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *