Ja ok da…

Categories Blogg

Ja ok da! Selv jeg må innrømme at jeg er en smule sliten idag. Det tok på å kjøre terrengløp i går 🤣Men jeg ville ikke vært det foruten. For jeg elsker å utfordre meg selv, oppleve nye ting, som Isak sier, nå drar vi på eventyr sammen mamma! Utholdenheten min er det ihvertfall ingenting å si på, for det har vært bånn gass heeeele uken.

Det har virkelig vært en begivenhetsrik uke. Mye besøk og ene nye opplevelsen etter den andre. Jeg føler meg virkelig priviligert som får muligheten til å bo hjemme, og få oppleve så mange nye ting. Takket være alle de fine menneskene rundt meg, så er livet fremdeles verdt å leve, livet er rett og slett fantastisk om dagen.

Heldigvis er det en litt roligere dag i dag. Bildene jeg legger ut sier litt om hvordan uken har vært. Hektisk men fantastisk. Vi fikk jo også besøk av Filippa, vår lille søte hund som vi måtte omplassere hos min bror, det er alltid kjærkomment og få henne på besøk 💜

Dagen startet med å komme seg ut i finværet, det er ingen tid å miste, ut i sola må man. Det bar rett bort til naboen, for de har kjøpt seg vinterhage som måtte monteres. For å si det sånn, nå ligger jeg og Isak rett ut her, skulle nesten tro det var vi som hadde arbeidet. Men vi ble så slitne av å dirigere at vi måtte hjem for å hvile 🤣Gubben forlot vi der borte 😎

Nei det er vel bare å lade batteriene, for nå er det ikke mange dagene igjen før påskeferien starter. Jeg gleder meg stort, og blir det samme været som nå, så blir det noen fantastiske dager! Uansett så blir det nok en tur vi sent vil glemme. Nå skal jeg og Isak hvile oss litt til, så får vi heller tusle bort til naboen og se om de gjør dette riktig 🤣

God  påske og fortsatt god søndag… 

Rettigheter : Tegninger.no

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *