I dag skjer det…

Categories Blogg

Reklame | Bok av Vivian Brosvik

I dag var det ikke rom for å slumre, nei her var det bare å komme seg opp.
For i går kom de endelig, 100 nye bøker ble levert på døren her.
Jeg kan fortsatt ikke tro det, at jeg har solgt 100 bøker og nå er i ferd med å selge 100 nye. Det blir spennende å se hvor mange jeg sitter igjen med etter i dag, etter listene å bedømme er det ikke mange.

Denne torsdagen blir husarbeid nedprioritert, for i dag har vi en helt annen arbeidsoppgave. I dag skal nemlig alle de resterende bøkene sendes, min største sending hittil i dette prosjektet.
Assistenten har allerede brettet opp armene, hun gjør seg klar til å ikke bare sende bøkene men stemple de også.

Jeg har nemlig fått mange henvendelser om signatur i boken, og det var da jeg skjønte at jeg hadde glemt å opplyse dere om en liten ting som jeg har.
For når jeg fikk denne diagnosen kunne jeg enda skrive litt, og det var da teamet mitt var snarrådige nok og heiv seg rundt for å bestille meg et signatur stempel.

Gjennom Nav kan man søke om å få signatur stempel, alt man trenger er en signatur.
Så mens jeg enda kunne skrive navnet mitt selv ble det søkt om et slikt stempel, og det stempelet har vært kjekt å ha. Men jeg tror jeg må bestille et nytt snart, spesielt etter å ha brukt det på 200 bøker. Jeg håper ihvertfall at de fleste bøkene er blitt stemplet, det er ikke like enkelt for en assistent å ha kontroll på alt.

Med stempelet på plass og 100 konvolutter er vi nå klar, alle bøkene skal ut i dag.
Så nå håper jeg alle får bøkene sine, men dersom det er noen som ikke får bøkene sine de neste ukene så send meg en mail. Jeg har noen bøker igjen dersom noen fremdeles vil ha, og jeg kan ta opp bestilling fra trykkeriet som leverer raskt. Kontakt meg på [email protected] dersom du ikke får en bok eller om du vil kjøpe, jeg håper virkelig alle bøkene kommer frem…

 

12 kommentarer

12 thoughts on “I dag skjer det…

      1. JuHuuuu Gleder meg!
        Eg var hos mor mi i dag da eg meldte med deg. Eg fortalte henne om deg og viste henne bloggen din. Da sa hun: “Eg og vil ha den boka!” -Du kan låne mine sa eg, NEI eg skal kjøpe den så har Vivian enda mer penger å kose seg med 🙂 Så nå skal me lese begge 2 😀
        Takk skal du ha 😀

  1. 😊Mamma fikk sånn stempel også .Så flott at så mange kjøper bøkene dine. .Jeg Skal i hvert fall bestille 2 til .Fått interesse fra venner og bokgruppe..👍❤

  2. Det er ei flott bok du har skrevet,Vivian. <3<3 Håper du får solgt riktig mange bøker fremover. Lykke til med boksalget.<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *