Hvordan skal dette gå??

Categories Blogg

Nå kjenner jeg det

nervene er i helspenn.

Gubben må klippes

skallen må være glinsende og fin.

Jeg skal til frisør

hvordan skal vi klare dette ??

Ny BH er innkjøpt

men hva hvis den glir opp??

For det skjedde nemlig igår

plutselig satt jeg der med to par pupper.

Og hva med den lange kjolen??

Du kan være sikker på den havner i hjulene

og jeg sitter der i trusa.

Pass på beina folkens

rullestolen min elsker små lekre ben.

Jeg er såååå nervøs

gi meg en sterk en!!

Nei sier gubben

vi kan ikke risikere en gjentakelse av gårsdagen .

Da klarte jeg nemlig to ting.

Jeg kilte meg fast i heisen

det var nesten så brannvesenet måtte tilkalles.

Veggen fikk også gjennomgå

Vivian har satt avtrykk etter seg på Grand hotell .

Så ikke rart jeg er nervøs

for her kan alt skje!

Følg med , følg med

dette blir en spennende kveld….

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Hvordan skal dette gå??

  1. Hehehe:-) Litt drama er gøy minne! Ikke alle som har sittet fast i heisen 😁Hehehe:-)
    😁 Kos dere i kveld!!!!

  2. Kooos dere Vivian,dette blir knall!👸🥳Skal inn på VG-artikkelen nå og se og jeg ser dere 😁🥳
    NYT kvelden💛❤ Stor klem 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *