Hvem er din favoritt?

Categories Blogg

Ja nå sitter vi klar, jeg er ikke helt i form men jeg håper jeg klarer å holde ut.

I år har jeg ikke fulgt så mye med på de ulike finalistene, men jeg har selvfølgelig fått med meg Norges bidrag til årets Eurovision.

Jeg krysser fingrene for at vi får en god plassering i kveld, for jeg liker sangen veldig godt.

Men hvem er din favoritt, og hvorfor?

 

Jeg har hatt migrene i hele dag, og det kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt.

Vi var nemlig invitert i middag hos mine foreldre i dag, men etter middagen måtte jeg bare kaste inn håndkleet.

Gubben måtte bare kjøre meg hjem så jeg fikk i meg medisin, og det er først nå jeg merker bedring.

Så nå håper jeg at årets Eurovision byr på et spektakulært show, nyt kvelden folkens…

Heia Norge 🥳

3 kommentarer

3 thoughts on “Hvem er din favoritt?

  1. Eg har ingen favorittar. Har ikkje fulgt MGP på mange år. I kveld ser eg på fordi barnebarna ville sjå på. Vi er i Trondheim i konfirmasjon til eit barnebarn. Ynskjer deg og dine ein fin kveld, med håp om at migrena har gått over.🌺😘

  2. Liker egentlig ikke Eurovision,syns alle melodiene er mer eller mindre i samme dur.Men min kjære elsker det,så noe får jeg med meg.Og vekk med med fagjury.La folket hjemme bestemme!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *