Hurra!!

Categories Blogg

Det er så deilig og ha en frisør som kjenner meg, som vet hvilke farger jeg vil ha til enhver tid. Akkurat det kjente jeg på idag, min faste frisør brukte omtrent et minutt på å plukke ut farge til meg. For en måned siden ble jeg tvunget til å bestille time hos en ukjent frisør, jeg klarte ikke vente på at det skulle dukke opp en time hos min faste frisør. Men jeg ble fornøyd med både service og klipp den gangen, det eneste jeg var litt misfornøyd med var fargen. Likevel kan jeg forstå det, for når man er ukjent for frisøren holder man litt i tøylene.

Fargen jeg fikk var helt ok, men den var litt tam. Jeg liker røde farger, og jeg har aldri vært mørk uten å ha det rødt. Så idag måtte jeg freshe opp fargen litt, og det tok som sagt ikke lang tid før vi fant to farger som skulle blandes.
Det er alltid like avslappende å være hos Linda, og akkurat det fikk vi bevis på idag.
For i sofaen satt gubben, og det gikk ikke lang tid før vi hørte noen velkjente lyder fra andre siden av rommet.

Lavmælte snorkelyder kunne høres i en (heldigvis) tom frisørsalong, gubben hadde pokker meg sovnet av. Jeg og Linda kikket på hverandre, begge tenkte samme tanke.
Dette øyeblikket måtte foreviges, så i det skjulte tok Linda opp telefonen.
Det er assistenten sin det, han har virkelig skjønt hvordan lunsjpausen skal utnyttes til det fulle. Så idag var det ikke meg og fargen vi ventet på, nei idag måtte vi vente på at gubben skulle våkne.

“En god soldat sover når han kan” stadfestet gubben når han omsider våknet, som vanlig hadde han et svar på lur.
Tålmodigheten til gubben ble belønnet idag, for når gubben våknet fant Linda ut at det ikke bare var meg som trengte en fornyelse. Gubben sine få tuster skulle bort, enda godt noen andre ser det samme som meg.
Gubben er veldig nøye med meg, men han selv kan bare forfalle. Men jeg så smilet når han satte seg i frisørstolen, han kan nekte så mye han vil men jeg vet han liker å bli dullet med.

Vi har hatt en fin dag sammen, og det beste var at vi begge fikk en fornyelse. Men det beste var været, en så blå himmel tror jeg ikke jeg har sett i år.
For første gang i år fikk jeg kjenne at solen varmet, bare det var terapi for sjelen idag.
Både gubben og kjerringa er strålende fornøyd i dag, nå skal vi nyte resten av kvelden sammen…

19 kommentarer

19 thoughts on “Hurra!!

  1. Skal si du ble snasen på håret,Vivian.<3 Ja,han ble ikke så bortevekk han finnmarkingen heller!! :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *