Hjertet sprakk…

Categories Blogg

Mørket har igjen lagt seg , jeg kan kjenne hvordan roen er i ferd med å spre seg.

Stillheten har senket seg i en liten stue , og ved min side sitter en liten gutt.

Jeg ser på han i smug , prøver å forevige bilde av vår vakre skatt.

Han er helt inne i en annen verden , TVen durer svakt i bakgrunnen.

 

Det er da de kommer , få ord som brått brøt en stille stund.

Små ord som fikk hjertet til å våkne , det føltes som om lydmuren brast.

Hodet mitt snudde seg av refleks , men når jeg snudde meg så trodde jeg at jeg hadde hørt feil.

For der satt han fremdeles og stirret , TVen hadde fremdeles fokuset til en liten gutt.

 

Plutselig snudde han seg mot meg , med et blikk som sa alt.

Tankene kunne leses i små øyne , tanker som ikke trenger ord.

Hjertet mitt sprakk , i et lite øyeblikk ble vi smeltet sammen.

Jeg kunne føle det han følte jeg visste hva som nå ville komme.

 

“Jeg skal fly etter deg mamma , vi skal fly sammen opp til Jesus”

En liten gutt sitter der så stille , med sin svarte kappe på.

Mamma skal ikke være alene , alene i en himmel så stor.

Han vil være med , sitte ved min side og passe på.

 

En liten gutt øser ut alll sin redsel , en redsel som også er min.

Vi deler de samme følelsene , hans tanker er også mine.

Men han vet det innerst inne , han vet at han må bli igjen.

For når de neste ordene faller så vet jeg at han forstår , jeg må fly alene.

 

“Jeg har deg i hjertet mitt mamma , men jeg skulle ønske du kunne bli”

23 kommentarer

23 thoughts on “Hjertet sprakk…

  1. En omsorgsfull, nydelig gutt ❤️❤️ Glad i mamma’n sin ❤️ Ønsker dere mange fine stunder sammen ❤️❣️Klem

  2. Kloke ord fra en skjønn liten gutt. Ta vare på alle gode øyeblikk og stunder dere har sammen. Riktig god helg til dere alle.

  3. For en fin gutt tenker mye og har mange FINE ord
    Men så har han en.mamma som er fantastisk med ord og sprer glede rundt seg….Han har goe gener fra en god mamma😍🤗🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *