Grip muligheten…

Categories Blogg

Et nytt år ligger fremfor oss, med blanke ark ligger dagene der og venter på deg.
Året som var viskes bort bak oss, alt vi har igjen er minner.
Hver og en av oss tar med seg egne minner, det er opp til deg selv hva du velger å ta med deg.
For meg er disse første dagene en ny begynnelse, en ny start på resten av mitt liv.

2024 kommer med nye muligheter for oss alle, vi velger selv hva vi tar med oss fra året som har gått. Sorg og problemer begraver jeg i året som har gått, jeg tar kun med meg glede og lykkelige øyeblikk. Mine drømmer er ikke så store lenger, men drømmer gjør jeg fortsatt.
2023 har vært vært plaget av krig og lidelser, måtte 2024 bli fredens år.

Det var alt jeg klarte å tenke på når jeg satt under en fargesprakende himmel.
La det bli slutt på alle lidelser, la vår tid her på jorden bli fylt med fred og kjærlighet.
Livet med ALS har gitt meg nye øyne, mine skylapper er fjernet.
Selv med en sykdom som sakte men sikkert bryter meg ned ser jeg det, livet er vakkert.

Livet er hva du skaper det til å bli, det er opp til deg hvordan ditt liv skal se ut.
Du er din egen lykkessmed, det er ingen andre enn deg selv som kan bestemme over ditt liv.
Men vi må ikke glemme å se våre medmennesker på vår vei, strekke ut en hånd til de som ikke har det så greit. Alle kan gjøre en forskjell for andre, det er de små enkle ting som blir store når de blir flere.

Mitt liv ble aldri det samme igjen etter tre små bokstaver rammet, likevel er takknemlighet alt jeg føler på. For jeg vet hvor mye livet enda har å by på, og jeg har erfart hvor lite det er som skal til for å skape gleder. Så la dette nye året bli en ny start, stak deg ut en ny vei for deg selv og andre.Nå har du muligheten, en ny mulighet til å skape det livet du alltid har drømt om…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *