Fint å våkne opp til dette…

Categories Blogg

Dette blir nok en strålende dag, ute skinner solen og fuglene kvitret. Ja de fuglene som fortsatt er igjen da, de siste dagene har de flyktet i flokk sørover på jakt etter sol og varme. Det var utrolig kjekt å stå opp bare for å se leserinnlegget mitt på trykk i dagens avis. Det betyr mye for meg at en av Bergens største avis velger å bruke mine innlegg i deres utgave Alt som bidrar til å sette søkelyset på denne sykdommen, er veldig bra og betyr uendelig mye for meg her jeg sitter.

Under ligger lenken til innlegget

BA Bompenger

 

Nå skal jeg fortsette med planlegging av fakkeltog, håper dere får en strålende formiddag.

Nyt finværet, for ikveld kommer tydeligvis flommen…

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Fint å våkne opp til dette…

  1. Hei Vivian
    Vil bare si gratulerer med gode meninger på trykk i avisen i dag.
    Du har så rett , vi har mer enn nok tema å bry oss om i disse valg tider.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *