Endelig!!

Categories Blogg

Endelig er ventetiden over, etter tre år ser det nå ut som at jeg får oppleve det igjen.
Jeg som trodde alt håp var ute, for det var lite respons etter jeg la ut innlegget mitt.
For tre år siden arrangerte jeg mitt første fakkeltog, og helt frem til forrige uke var jeg sikker på at det ble mitt siste. Men nå ser det ut som jeg faktisk får oppleve det igjen, og det takket være ALS Norge og to fantastiske hjelpere.

Jeg hadde aldri klart dette alene, men igjen fikk jeg hjelp når jeg trengte det som mest.
I tre år har jeg ventet på denne dagen, og nå er den endelig innenfor rekkevidde.
Et virus kom og satte en stopper for alle mine planer, men nå kan jeg se lyset i den lange mørke tunnelen.
Jeg skulle bare ønske jeg hadde fått det til før min gode venninne døde av ALS, men jeg håper vi kan tenne mange fakler i hennes ånd.

En ting vet jeg, dette blir mitt andre og siste fakkeltog.
Jeg kjenner på kroppen at jeg ikke har de samme kreftene lenger, så dette blir mitt siste forsøk på å fremme ALS. Derfor håper jeg på et stort oppmøte, og jeg håper også værgudene er med oss den dagen.
Jeg må innrømme at jeg grugleder meg litt, for man kan aldri være helt sikker på hvordan slike arrangementer vil gå.

Men i år kan jeg lokke med både appeller og musikalske innslag, og det varmer mitt hjerte.
Jeg føler meg veldig heldig som får muligheten til å gjøre dette igjen, samtidig er det litt vemodig å tenke på at det blir mitt siste. Derfor skal jeg gjøre alt jeg kan for at dette arrangementet blir vellykket, men da trenger jeg hjelp. Jeg holder nå på å lage en Facebook side som handler om arrangementet, og når den er klar så håper jeg dere vil dele siden.

16 November har jeg bursdag, og i år har jeg kun et ønske. Vi
Jeg håper vi klarer å samle inn masse penger til ALS, sammen kan vi nå vise alle som er berørt av denne sykdommen at de ikke er alene. I syv år har jeg levd for å fremme ALS, og i November gjør jeg mitt siste forsøk….

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig!!

  1. Det er ganske vemodig å lese – men også godt at det blir fakkeltog igjen, og at du får være med på det 🙂 Du kjemper! Og jeg blir så imponert over det, og ditt pådriv og mot <3 All din styrke opp i alt…. klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *