En pirat har tatt over nabolaget 😊

Categories Blogg

Jeg har sovet godt i natt kan du tro. Faktisk bare vært våken en gang, noe som er ganske utrolig når det gjelder meg. Så det var utrolig godt å kjenne på at jeg var litt mer uthvilt når jeg våknet i dag. Takk og lov for det, for det skulle vise seg og bli en travel formiddag. Dagen startet tidligere enn vanlig også, 0830 sto jeg opp, noe som er tidlig for en syvsover som meg.

Men det var ingen vei utenom, jeg måtte komme meg opp. For idag skulle jeg ha hjemmebesøk av både tannlegen og en servicemann fra kommunen. Selvfølgelig hadde jeg klart det kunststykket og avtale alt på samme dag til samme tid, og når assistenten i tillegg hadde med seg hunden sin på jobb, så ble det ville tilstander her 🤣

Alt i alt gikk det veldig bra, men det viktigste var at jeg overlevde tannlegebesøket, og sitter nå med rene Colgate smilet her. De har renset og polert hver en tann, har ikke hatt så rene tenner på en evighet, og det føles fantastisk. Så nå er det bare å smile i vei 😁

Isak altså, han er bare herlig. I går ettermiddag måtte min mann ned til ene naboen, han har tatt på seg et oppdrag med å grave ut parkeringsplassen. Så like etter at han gikk ut i går, fant Isak ut at han skulle på tokt, et ekte sjørøvertokt. Det kunne jo hende at pappaen hadde funnet gull! Så igår tok en pirat over nabolaget…

Er det rart at jeg lever enda, den gutten holder meg skjerpet til en hver tid, og gir meg noe å fryde meg over hver bidige dag💜Hver dag skjer det nye ting, hver dag tar han meg med på nye eventyr, hver dag gir han meg nye gleder. Hadde du bare visst lille Isaken min, hvor mye du betyr i livet mitt, jeg har ikke ord nok til å beskrive det.

Nå nærmer det seg en ny ettermiddag. En ny ettermiddag med nye muligheter for nye opplevelser. Så nå gleder jeg meg til du kommer hjem, gleder meg til å se hva du har planlagt for oss i dag…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *