En herlig onsdag…

Categories Blogg

06.30 gikk skyvedøren min opp, og inn døren kom et smilende bursdagsbarn.
Han hadde tydeligvis vært oppe en stund allerede, for når min datter og gubben kom inn på rommet hans for å overraske med muffins og kake satt han på gulvet og lekte.
Så når han sto opp idag er ikke godt å si, men ifølge bursdagsbarnet var det enda mørkt ute når han våknet.

Jeg vil også være med på festen…

Bursdagsgaven fra bestemor i Vardø ble den første gaven han åpnet i dag, enda et byggverk som far og sønn kan bryne seg på.
I sengen lå jeg med tårer som presset på, tårer av stolthet over en liten gutt.
Det føltes med ett så uvirkelig ut at jeg lå der, lå der og så på en liten gutt når han åpnet sin første bursdagsgave.

 

Følelsene mine har ligget utenpå i hele dag, for det er på slike dager som denne at jeg virkelig føler på min egen dødlighet.
Mens en liten gutt vokser seg større kommer jeg nærmere slutten, alt jeg kan håpe på er at jeg får enda ett år sammen med mine.
Så tårene har sittet løst i hele formiddag, jeg måtte bare tømme meg før folket kom hjem. Det hjalp heller ikke på at jeg satte på den serien som jeg begynte på for noen uker siden, Seal team har virkelig satt alle følelser i sving.

Vil dere ha spenning og følelser så kan jeg virkelig anbefale Seal team, jeg er helt hektet. Jeg ser den på Viaplay, men jeg tror den ligger på Tv2 Play også.
Med den serien på i bakgrunnen har jeg virkelig fått tømt tårekanalene, så når folket kom hjem var jeg klar for å erstatte tårene med glede.
Kaken bakte vi igår, en svær langpanne med sjokoladekake sto klar i kjøleskapet.

Eget verktøysskrin fra storebror og storesøster, nå gjenstår det å se om møblene mine står i morgen…

Fredags Tacoen ble laget idag etter bursdagsbarnet sitt eget ønske, han måtte jo få bestemme middag på sin egen bursdag.
Fordelen med mange søsken er at det blir mange gaver, tre gaver sto innpakket på bordet når han kom hjem.
Dryppende våt etter alt regnværet kom han løpende inn her, med et stort smil som selv solen ikke kunne måle seg med. Den største klemmen fikk jeg, en klem som sa mer enn tusen ord.

Ny sykkelhjelm…

Denne ettermiddagen har vært helt vidunderlig, idag har vi virkelig feiret livet.
Nå sitter vi og nyter sjokoladekake alle sammen, lykken er stor idag.
En ting er ihvertfall sikkert, dersom dette blir min siste bursdagsfeiring sammen med en liten gutt så skal vi nyte hvert sekund, for uansett hva morgendagen bringer med seg så har vi livet her og nå…

13 kommentarer

13 thoughts on “En herlig onsdag…

  1. Det ser ut som dere har hatt en superkoselig dag i dag😊 Gratulerer masse med dagen til bursdagsbarnet!!🎂🎁🎈🎉🎈

  2. Ser ut som dere har hatt en flott feiring av lillegutten 🙂 han er bursdagsbuddyen min han da gitt, hadde også bursdag i går (22.9) ,ble bare 28 år eldre enn han 😉

  3. Ja, nyt dagen og ta en dag om gangen. Det sier jeg også til meg selv. Jeg virkelig beundrer deg for din styrke. Du er en inspirasjon for mange.
    Gratulerer med dagen til gutten din i går. Du har en herlig familie 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *