En fantastisk opplevelse…

Categories Blogg

Kvelden i går ble helt fantastisk , takket være gubben fikk jeg en opplevelse av de sjeldne. Jeg skjønte ingenting når han uten forvarsel dro meg opp av godstolen i går kveld , klokken var 22.30 og jeg ble plassert i rullestolen.

Ut fra skogholtet kom de , lydløse beveget de seg mot meg. Med grasiøse bevegelser inntok de enga , noen la seg ned for å hvile mens andre lot våryrheten få fritt utløp. Fire par brune øyne stirret rett på meg , de kunne ikke ha brydd seg mindre om at det sto tre personer og stirret på de noen få meter unna. Alle de hundre tulipanløkene jeg hadde plantet i fjor er nå borte , og i går kveld sto gjerningsmennene rett fremfor meg. Se filmen under.

For en velkomst etter tre dager på sykehus , og for en perfekt avslutning på en god dag. Jeg er heldig som har en mann som tenker på meg hele tiden , han gir meg nye fantastiske opplevelser hele tiden.

Takk kjære , takk for at du tar deg tid. Lykkelig ble jeg bært i seng i går kveld , fire Hjort ga meg et magisk øyeblikk. Men selv om de er vakre så er jeg fremdeles forbanna , hundrevis av kroner gikk rett i Hjorten i år…

 

De eneste jeg har igjen
8 kommentarer

8 thoughts on “En fantastisk opplevelse…

  1. For et flott øyeblikk! Supert hvor rask mannen din var med å fange øyeblikket. Omtenksomt! Det er slike små opplevelser som egentlig er store🥰 Enig, de er fæle til å spolere hagevekstene😡😬Men samtidig så søte….😍

  2. Tenk om alle kunne nyte synet av disse flotte dyrene, uten å måtte “dra på avtrekkeren.” Det skal liksom jaktes og drepes i øst og vest, godt at noen kan bare beundre våre flotte skogens naboer. Vakkert❣

    1. Tror vi er mange som bare nyter synet av de Ina , samtidig er jeg en av de som mener at jakt er nødvendig. Vi har overflod av både rådyr og Hjort i nabolaget , og selv om de er aldri så vakre så gjør de mye skade når de blir for mange 💜

  3. Flotte dyr, det er så moro å se de. Vi har rådyr og elg her. Så fint at du fikk se det💜.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *