En endeløs himmel…

Categories Blogg

En mørk himmel ligger over meg

Et svart teppe har lagt seg over by og land

Det er da jeg ser de

Små lysglimt som minner oss om alle dem som har gått bort

 

Så små men likevel så store

Små men mektige nok til å lyse opp nattemørket

Med ett følte jeg meg så liten

liten og ubetydelig i et stort univers

 

Det føltes ut som om jeg ikke hørte til

En endeløs himmel var ikke for meg

Min himmel ser jeg rundt meg hver eneste dag

i øynene på mine kjære finner jeg fred

 

Men jeg får ikke beholde min himmel

En endeløs himmel vil en dag bli min

Mine kjære vil en dag titte opp på en endeløs himmel med kun minnene etter meg

Og da håper jeg alle stjernene på en endeløs himmel vil gi de fred…

3 kommentarer

3 thoughts on “En endeløs himmel…

  1. Hei ❤️ du er en tøff og sterk dame, og veldig flink å sette ord på dine følelser ❤️ ord blir så fattig, du og dine e i tankan mine hver dag❤️klem fra Else 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *