Du og jeg kjære…

Categories Blogg

I dag er det vår dag min kjære, i dag er det seks år siden vi ga hverandre vårt ja.
“Jeg savner deg kjære” sa du til meg i går, og igjen kjente jeg hvordan tårene presset på.
Fortidens minner bærer vi med oss, vel vitende om at alt vi har er tiden her og nå.
Vi bærer på den samme sorgen du og jeg, tårene våre er flettet sammen til evig tid.

Men se hvor langt vi har kommet min kjære, se på alt vi har overkommet frem til i dag.
Livet vårt ble ikke slik vi hadde sett for oss, vi skulle jo bli gamle sammen.
Men skjebnen ville det annerledes, tre små bokstaver slo ned og frarøvet oss en evig lang fremtid.

For syv år siden ga jeg deg et valg, jeg ville ikke påføre deg mer lidelse enn nødvendig.
Men som vanlig nektet du å høre, du hadde allerede bestemt deg.
Du valgte å stå ved min side til det siste, og ett år etter ga du meg ditt endelige ja.

Siden den dagen har du stått stødig ved min side, og det er jeg evig takknemlig for.
Du gir meg den tryggheten jeg trenger, du får meg til å se lyset når mørket blir altoppslukende.
For syv år siden trodde jeg livet mitt var over, men det jeg trodde var slutten viste seg å bare være begynnelsen.
Vår kjærlighet har aldri vært sterkere, livet sammen med deg har blitt så mye mer enn jeg noen gang kunne sett for meg.

Jeg har mistet mye etter tre små bokstaver rammet, men jeg vant den dagen jeg traff deg.
Til tross for alle våre ulikheter så har vi fått det til å fungere, og det er en bragd i seg selv.
Livet sammen med deg blir aldri kjedelig, og selv om livet ikke ble slik vi hadde sett for oss så har vi noe tre små bokstaver aldri kan ta fra oss. Vår kjærlighet vil for alltid leve videre, og husk på kjære, jeg elsker deg høyere enn livet selv….

 
5 kommentarer

5 thoughts on “Du og jeg kjære…

  1. Størst av alt er kjærligheten, gratulerer på etterskudd med bryllupsdagen og hurra for dere to💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *