Drit dårlig…

Categories Blogg

Tenk at ting kan endre seg så fort, for dagen i går var så fin på alle mulige måter, men det endret seg radikalt i natt. Jeg våknet i natt og kjente at alt ikke var som det skulle, jeg våknet av smerter. Det var som om ti kniver ble stukket inn magen på meg, ja du kan gange menstruasjonssmerter med ti, for sånn føltes det. Svetten piplet, og hadde jeg kunne vridd meg i smerter så hadde jeg gjort det.

Jeg skjønte fort at magen ikke var særlig “happy”, jeg skjønte også at nå hastet det med å komme seg på do. Men så var det bare et ørlite problem, jeg er jo LAM! Ikke vet jeg hva klokken var, men at jeg har lagt og ropt på min mann i et par timer i natt, det tror jeg helt sikkert. Han har et forbanna godt sovehjerte den mannen altså, men klokken seks i morges sto han i døråpningen og lurte på hva jeg lå og gaulet for.

Han fikk meg på do i siste liten, men på toalettet oppsto det et nytt problem, jeg fikk nemlig blodtrykksfall. For de av dere som noengang har hatt det, så vet dere hvor grusomt det er, og jeg tryglet og ba min mann om å få meg i seng igjen. Det er nemlig det eneste som hjelper, legge seg ned. Problemet var bare at dobesøket var langt fra over, så det var bare å krype til korset, på do igjen måtte jeg. Men når jeg igjen fikk blodtrykksfall på andre forsøk, ja da ga vi begge opp.

Med andre ord, det har vært en fryktelig lang natt og dag. Heldigvis ser det nå ut som det har roet seg, men jeg har tatt Imodium bare for å være helt sikker. Spise har jeg ikke turt å prøve meg på enda, men jeg har fått i meg cola i det minste. Så fort kom det altså, for en måte å bråvåkne på, jeg håper det blir lenge til neste gang.

Heldigvis har jeg assistenter som reddet dagen. For når mor er satt ut av spill, så er de som må underholde en liten gutt. Så idag tok de seg en tur bort i den sommerstengte barnehagen så han fikk frese litt av seg.

Nå håper jeg vi blir ferdig med prosjekt husmaling snart, for nå trenger vi å finne på litt hyggelige ting. Håpet er at vi kan dra til byen på søndag for da ankommer Tall ship race byen, og det hadde vært fint om vi hadde fått med oss innseilingen. Svigermor kommer også til helgen, og da er det ekstra kjekt å finne på litt hyggelige aktiviteter. Dessverre er det meldt regn på søndag, men jeg håper i det lengste at det ikke blir så altfor galt.

Det er ikke mye med meg her jeg sitter, energinivået er det heller labert med. Så idag tror jeg det blir tidlig kveld på meg. Håper dere holder dere friske og raske alle sammen.

Hilsen en som føler seg drit dårlig… 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *