Det skjer alltid på fredager…

Categories Blogg

Og denne fredagen som begynte så bra. Noen ganger kan man begynne å lure på om Telenor har en skjult agenda.
Som sagt så begynte denne dagen så bra, med alle barna hjemme igjen så lå alt tilrette for at denne helgen skulle bli god.
Min sønn som bor borte for å gå på skole kom hjem i går, det var så fint å se alle søsknene samlet igjen. Så når jeg våknet i dag gjorde jeg det med et smil, jeg så frem til litt kvalitetstid sammen med mine.

Dessuten hadde jeg jo et prosjekt som jeg skulle starte på, det klødde i fingrene mine etter å sette igang. Men først måtte jeg settes på tanking, to timers ventetid mens dagens første måltid gikk inn i magesekken min.
To timer gikk og jeg skulle akkurat be assistenten om å finne frem rullestolen min, men i det hun skulle til å gå ut døren gikk både TVen og datamaskinen i svart.
Internettet ble plutselig borte, nå fikk vi et nytt problem som måtte løses.

Jeg ante ugler i mosen når vi ringte Telenor, vi hadde på forhånd prøvd å restarte ruteren uten hell. Sist gang dette skjedde var også på en fredag, og da ble vi uten nett i fire dager. Det viste seg nemlig at reperatørene ikke jobbet i helgen, det var ingenting Telenor kunne gjøre.
Så når assistenten ringte opp i dag forberedte jeg meg på det verste, og det viste seg at magefølelsen min stemte.

Rettigheter: tegninger.no

De hadde tydeligvis store problemer i området vårt, hva slags problemer fikk vi ikke svar på. Men tilbakemeldingen var klar, internettet ville mest sannsynlig bli ordnet på mandag. Akkurat det vi trengte på en fredag. Så nå må jeg bruke mobilnettet for å se på Tv og skrive blogginnlegg, det skal bli litt av en helg med alle barna hjemme og ingen internett. Ikke fikk jeg begynt på gangen heller, for det tar tid når man må ringe Telenor. Før jeg visste ordet av det var det tid for middag, hele formiddagen hadde blitt brukt på telefonsamtaler frem og tilbake.

En som er fornøyd med mor sitt filmvalg…

Nrk er den eneste appen som fungerer på TVen, så at det blir noe Skal vi danse på oss i helgen er vel tvilsomt. Jeg hater tekniske problemer, spesielt når man betaler i dyre dommer for en tjeneste som stadig vekk har problemer.
Men det er ingenting jeg får gjort fra eller til, her er det Telenor som må ordne opp.
Helg er det uansett, så her får vi gjøre det beste ut av situasjonen…

4 kommentarer

4 thoughts on “Det skjer alltid på fredager…

  1. Så trasig det var, får håpe de fikser det så fort som svint. Kos deg med familien, god helg ❤️❤️🥰🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *