Det kribler

Categories Blogg

Endelig er dagen kommet , en liten gutt var helt i hundre i dag når han våknet.

Ja selv mor var lys våken klokken 07.00 i dag , sommerfuglene i magen var på plass igjen.

” Jeg skal være turleder i dag mamma , ja for det er jo bare jeg som vet hvor vi bor “

En liten gutt sto fremfor meg , stolt som en hane dro han i barnehagen.

 

Selv ble jeg liggende og spekulere på om vi hadde husket alt , når man ikke kan ordne selv lenger så mister man litt oversikten.

Heldigvis meldte assistenten seg frivillig til å starte litt tidligere på jobb i dag , hun skjønte vel at vi trengte litt ekstra tid.

Så her har det gått i ett siden hun kom , hun har løpt rundt som et piska skinn.

Men heldigvis skinte solen i dag når jeg sto opp , værgudene har tydeligvis hørt min bønn.

 

Så nå sitter jeg bare her og venter , det er nemlig ikke hver dag jeg får så storfint besøk.

Selv kongen kan ikke måle seg mot dette , 18 barn slår det meste.

Alt ligger tilrette for at denne formiddagen blir bra , og jeg gleder meg som et barn på første skoledag.

Dette blir nok en uforglemmelig fredag , ja spesielt for en liten gutt…

11 kommentarer

11 thoughts on “Det kribler

  1. Besøk av barnehagen, såå koselig og lillegutt er turleder, herlig 🥰😃 Skjønner han var i hundre.. Kos dere i finværet, lykke til 🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑💙❤️

  2. Det var kjempe kjekt å komme på besøk Vivian. Barna hadde det veldig kjekt, alt fint stelt og en kjempe glad og stolt gutt😊. Tror at denne dagen blir husket lenge av både små og store. Tusen takk for deg, din datter og assistenten din ❤️❤️❤️. God helg🌷

    1. Det var så kjekt at dere kom , dette var veldig glad kjekt for oss alle 💖Tusen takk for besøket , dette ble et fantastisk minne som vi virkelig kommer til å huske💜

  3. SER at det av en TOPP dag😁
    Så flinke dere er så inviterte hele barnehagen
    Mange glade unger og tenk så mye de har gleda seg
    og etterpå .mimre mimre på goe minner
    🤗🤗🤗🤗God helg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *