Det kribler i kroppen…

Categories Blogg

Idag våknet jeg med sommerfugler i magen, det er jo bare få dager igjen! Tenk at på torsdag reiser vi, klare for å ta hovedstaden med storm. Jeg gleder meg såååå mye, dette kommer til å bli noen fantastiske dager. Til og med gubben gleder seg, og når han igår foreslo at vi kunne jo bli en dag lenger, ja da ble jeg overlykkelig.

Så nå tror jeg vi blir i Oslo til søndagen, prisutdelingen er jo fredag, og dermed får vi en hel dag til å bare tusle rundt og kose oss. Dette kommer til å bli helt fantastisk, og det beste av alt, kjolen kunne ikke ha passet bedre  🤗Den satt som et skudd, og jeg likte den så godt.

Men innen den tid blir det travelt her, det er mye som må ordnes før vi setter avgårde. Jeg har glemt å fortelle dere noe, imorgen skjer det noe hyggelig. Ukebladet Hjemmet kommer på besøk til oss for å skrive en reportasje, har jeg sagt hvor takknemlig jeg er?

Ja jeg vet jeg har sagt det tusen ganger før, men det betyr så uendelig mye for meg. For det gir meg en mulighet til å fortsette min kamp mot denne sykdommen, sette søkelyset på denne grusomme sykdommen. Jeg er så glad for alt søkelys vi får, det bidrar til et sterkere fokus på ALS.

Denne dagen har gått med til å oppdatere datamaskinen, tekniske problemer har preget formiddagen her. Jeg hater når datamaskinen ikke virker som den skal, det går så mye tid bort. Men heldigvis har denne datamaskinen sitt eget supportteam, det er bare å ringe kundeservice så fjernstyrer de og løser problemet.

Idag kjøpte jeg også noe som jeg har ønsket meg en stund, en fotoskriver har stått på ønskelisten lenge. Jeg har jo et soverom jeg må pynte opp, og da er bilder en fin måte og pynte med. Når jeg var innlagt før jul fikk jeg et gavekort fra tidligere kolleger, og det gikk blant annet med til å kjøpe en kommode. Så nå begynner det ihvertfall å ligne på noe, vi er ihvertfall igang.

Egentlig har dette vært en litt kaotisk dag, en ny assistent har jeg også hatt på opplæring idag, men akkurat det har gått veldig bra. I ettermiddag kom det enda en assistent på intervju , men vi var rett og slett ikke forberedt . Nå er det mulig at det har gått meg hus fordi ,men jeg husker ikke at vi har fått beskjed . Så ingen tvil om at dette har vært en blåmandag, jeg bare håper det blir bedre i morgen .

For imorgen bærer det avgårde på shopping , jeg har noen småting jeg må få kjøpt før vi reiser . Så nå sitter jeg her lettere utslitt etter dagen, fremdeles med sommerfugler i magen. Disse dagene kommer ihvertfall til å gå fort , det er det ingen tvil om …

8 kommentarer

8 thoughts on “Det kribler i kroppen…

  1. Så koselig det ble med kommoden og familiebilder😁😁gleder meg så mye jeg og, kofferten er kommet frem og jeg har begynt å pakke🤩Tenk, du skal til stylist😍😍Og så skal du,Geir Håvard og jeg på VIXEN. Og på nachspiel🥂🕺💃dette kommer til å bli helt fantastisk!!Vi skal ta selfier😂😂Jeg skal ha med Jan Thomas, funky Gine og kokkejævel🤣🤣3 dager nå, så er vi der❤

  2. Så flott det ble med bilder og kommoden😀skjønner godt at det kribler i magen. Det kommer til å bli en opplevelse for livet, Vivian 🙂nyt hvert eneste sekund, det er så vel fortjent. Du har satt ALS på dagsorden, og nå i Hjemmet👏Det er helt fantastisk 💜

  3. Gleder meg stort til å lese om deg i Hjemmet, kan liksom ikke få nok av deg. Tror jeg er forelsket🙈neida, tulla, jeg er godt gift og har mange barn, men jeg er en stor, stor beundrer av deg og din store, sterke stemme og kamp for sykdommen din. Herremin som du står på💪🏼

    Og så gleder jeg meg til å se prinsesse Viviann med prinsegemalen på rød løper på Vixen

    Kommoden ble veldig fin😊

    1. Så hyggelig å høre at du er hekta på meg , det er ikke hver dag jeg hører😅🤣Neida tuller bare , men tusen takk for fine ord , det betyr mye 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *