Det er bare typisk…

Categories Blogg

Jeg vet ikke hva det er, men hver gang gubben har ferie kommer regnet tilbake. Det samme gjelder når svigermor kommer på besøk, hver eneste gang bøtter det ned. Ekstra kjedelig er det i år, for selv om to små er flinke til å aktivisere seg så blir det lange dager når de ikke kan være så mye ute. Et besøk på kjøpesenteret ble løsningen i går, selv ble jeg hjemme for å pleie formen.

Dette stadig skiftende skiftende været er ikke bra for meg, kroppen min reagerer hver gang.
Når jeg fikk ALS fikk jeg kroniske smerter med på kjøpet. Jeg har prøvd det meste av smertestillende medisiner uten særlig hell, og det tok ikke lang tid før jeg innså at jeg måtte lære meg å leve med smertene.

Legen konkluderte med at det var nervesmerter som var årsaken til mine smerter, og det er det vanskelig å få gjort noe med. Smerteplaster og tabletter er blitt en del av min nye hverdag, men smertene er der fortsatt. Det er derfor jeg elsker sommeren så mye, for varme hjelper mye. Dessverre bor jeg på feil plass, fukt og rå luft gjør meg verre.

Hele uken har det bøttet ned ute, og hele uken har jeg hatt mye smerter. Så nå er jeg bare sliten og lei, jeg trenger virkelig et pusterom snart. Det har vært en smertefull helg, og jo mer vondt jeg har jo kortere blir lunta. Jeg bare håper vi får fint vær når vi reiser på tirsdag, for nå trenger jeg litt varme.

Lengde hopp video her…

Barna bryr seg heldigvis lite om været, selv om det bøtter ned løper de ut. I dag tok vi turen bort på idrettsbanen, der løp de rundt banen eks antall ganger. Jeg skulle gjerne hatt litt av energien deres, det hadde vært noe det. Barna har begynt med nedtelling til vi skal dra, og det har jeg også. Det skal bli godt å komme seg bort, oppleve noe nytt og skape nye minner sammen…

4 kommentarer

4 thoughts on “Det er bare typisk…

  1. Et lite lengdehopptalent der tydeligvis😊 Så flink!

    Håper dere får en fin tur til Sørlandet💛 med masse 🌞!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *