Barselstiden er nå i gang

Categories Blogg

Ventetiden er nå over , og nå er barselstiden godt i gang.

For det er nettopp slik det føles , jeg er blitt mor for femte gang.

Men jeg er ikke den eneste hønemoren , min datter har også blitt mor for første gang.

Turen ble fryktelig lang i går , vi var tydeligvis ikke de eneste som skulle hjem.

Milevis med kø forsinket oss med mange timer , og selv med mange stopp så ble det nok litt for langt for en liten valp.

Jeg kjente hvordan stresset tok meg når han ikke ville spise eller drikke , uansett hva vi prøvde så nektet han helt.

Men når vi kom hjem så skjønte vi det , bilturen hadde tatt på.

Han spydde to ganger med engang vi kom inn døren , så litt bilsyk var nok grunnen.

Stakkars liten , han var nok helt ferdig etter turen.

En liten bit fikk vi i han , og etter litt drikke sovnet han så godt.

Min datter ga grei beskjed om at hun skulle vokte over han i natt , nevnte jeg hønemor?

Alle barna la seg ned på gulvet i går , helt oppslukt i vår lille nye venn.

 

 

En liten gutt ville ikke legge seg i går kveld , og det til tross for at også han var helt ferdig.

For når vår nye lille venn begynte og logre med halen mens han satt på fanget til en liten gutt så var det gjort , de to var blitt bestevenner.

“Se mamma , han liker meg”  utbrøt han lykkelig , det var en fryd å se på de.

Men når en liten valp til slutt begynte og spise , ja da sto jubelen virkelig i taket her.

I dag hadde jeg ingen problemer med å stå opp , og jeg var fryktelig spent på hvordan første natta hadde gått.

Det ble tydelig at noen timer søvn hadde gjort underverker , det var en litt tøffere kar jeg sto opp til i dag.

Han er bare helt nydelig , og når han legger hodet sitt litt på skakke hver gang jeg prater til han så smelter jeg helt.

Så nå må dere regne med mye valpeskriving og bilder fremover , for vi har fått en ny baby i hus…

PS : Dere må se videoen midt i innlegget , han er bare såååå fin 💜

12 kommentarer

12 thoughts on “Barselstiden er nå i gang

  1. Så nydeleg hund. Ei glede så stor. Unner dokke alt de får av gleder. Gratulerer med nytt familiemedlem. ♥️

  2. Gud hvor nydelig han er ❤ Kos dere med fsmilietilveksten 😊 Fulgt bloggen din i nesten ett år, den er den første jeg leser på morgenen..Du skriver veldig fengende og brs 😊

    1. Så hyggelig å høre Mali, jeg er så takknemlig for at dere vil følge meg💜Ja han er bare helt herlig vår lille skatt , vi er forelsket hele familien 💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *