Det snør!!!

Categories Blogg

Finn frem akebrett, kjelker og spark!! Det SNØR!!! For en gledens dag😍. Nå håper jeg bare at det ligger en stund. Med ett så ble det lysere og renere ute. Jeg skulle ønske jeg kunne se uttrykket på Isak i barnehagen nå, han må jo være helt i ekstase. Men jeg gleder meg til han kommer hjem så vi kan nyte snøen sammen. I trafikken er det som vanlig kaos. Selv om vi er i desember så kommer snøen like overraskende hvert år. Alle her sørpå burde hatt seg et år i Finnmark på vinterstid bare for å ha kjøreopplæring på vinterføre. Jeg ble ihvertfall herdet etter noen år der oppe. Men på tross av kaos, bilførere som kjører så sakte at man skulle tro det var isbelagt hele motorveien, så har ihvertfall jeg tenkt å nyte denne dagen. Så nå åpner jeg pepperkake boksen og nyter synet av fjærene som daler ned fra himmelen…. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *