Løsningen er….

Categories Blogg

Jeg kan telle på en hånd hvem som tippet riktig.

Fire personer hadde rett.

Godt og se at det ikke bare er meg

men vi klarte det til slutt.

 

Siden det var så få som tippet riktig

så tar jeg den som var først.

Og vinneren er….

Trommevirvel takk …

 

Wenche Winther

 

Gratulerer, og en liten premie er på vei i postkassen.

 

Løsningen var altså at han var fyrvokter og at han med et uhell slo av alle lys når han la seg om kvelden, inkludert lyset i fyrtårnet. Når han sto opp neste dag hørte han på nyhetene at det hadde vært en ulykke med mange omkomne på grunn av han, og det klarte han ikke leve med.

 

Nå skal vi plante litt påskeblomster her, og nyte søndagen.

Takk til dere som engasjerer dere…..

Rettigheter: tegninger.no

2 kommentarer

2 thoughts on “Løsningen er….

  1. Det er artig at du kjører krim gåter. Jeg er elendig på slike ting, men jeg prøver meg. Kos dere med planting. Jeg har sittet ute på terrassen og kost meg i sola 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *