Er det liv er det håp

Categories Blogg

Jeg ble så glad i går kveld , følte kroppen var begynt å komme seg og prøvene var fine.

Så fine at legen gikk med på å sende meg hjem , ja for som kjent er jeg ikke verdens mest tålmodige sjel.

Jeg dro lykkelig hjem sammen med en glad liten gutt , i håp om at det verste nå var over.

 

Men når jeg våknet idag skjønte jeg at her var det bare en ting å gjøre , krype til korset nok en gang.

Feberen var tilbake og smertene like så , enda en ambulanse måtte rekvireres til Såtevegen .

Så her ligger jeg nok en gang , men heldigvis har jeg fått komme på samme post som før jul.

De kjenner meg her og det gjør det tryggere, men her blir jeg liggende ihvertfall til over helgen.

Jeg bare håper de finner ut av det , så jeg kan komme meg hjem fort….

18 kommentarer

18 thoughts on “Er det liv er det håp

  1. Så leit , har du pådratt deg uvi kanskje , uansett så tenker jeg på deg ❤ leser bloggen og føler at jeg kjenner deg sånn litt . Klem

  2. Smilet er i det minste på plass. Tenker det var en glad gutt da du fikk bli med hjem i går.
    Dumt å måtte dra tilbake på sykehuset i dag. Men sykehus er kjekke å ha når man trenger dem. Tenker på deg.

  3. Usjameg, noe skal det være…. Får du helgen på deg nå, så tenker jeg du snart er på vei hjem igjen… Her er det så varmt om dagen, så først nå har jeg tatt en lengre tur med hunda. Greit å gå litt sent. Med to Chihuahuaer, og en Husky, blir det en arm for lite, da vi møter noen…😄 Masse god bedring Vivian, godt å høre fra deg.😊❤ Kjempeklem❣

  4. Åh, så godt å se bloggposten fra deg. Kjedelig at du måtte dra inn igjen, men godt at de tar vare på deg på sykehuset gjennom helgen. Heier på deg og masse god bedring. Flere styrkeklemmer sendes i retning deg 🙂

  5. Åh, der va du på igjen! Det va godt at du va kommet dæ litt ; selv om der ble my runde i dag🌸

    Tenker på dæ, og klæm e på tur🌸

  6. Det var kjedelig at du måtte inn igjen, ønsker deg fortsatt masse god bedring og håper av hele mitt hjerte at du blir bedre så du får kommet hjem til dine <3 Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *