Hipp hipp hurra 🎈

Categories Blogg

Tenk at det er hele 16 år siden jenta mi kom til verden. I dag skal det feires, med både kake, ballonger og god middag. Bursdagsbarnet har tilbrakt formiddagen på dugnad med fotball laget, og rakk såvidt hjemom før det var tid for trening. Så vi må bare tilpasse feiringen etter henne, sånn er det når man har travle ungdommer i hus. Det passet bra at hun måtte ut på dugnad i dag, for da fikk vi tid på oss til å ordne her hjemme. Jeg hadde 16 ballonger som skulle blåses opp og plakat som måtte ordnes. Her skulle rommet hennes dekoreres og da måtte alle mann i sving. 

Det er jo ikke hver dag man fyller 16 år, og jeg elsker å gjøre litt ekstra stas på barna på slike dager. Takk og lov for søndags åpne butikker, for det var lettere krise stemning her når vi oppdaget at ballongene ikke ble kjøpt inn i går. Men min mann hev seg rundt og skaffet ballonger. Så var det å klare å blåse de opp da, de prøvde først med bare rå lungekapasitet men uten hell. Av og til glimter min mann til, han løp i garasjen og kom opp med en luft kompressor. Glimrende. Så etter å ha utstyrt Isak med hørselsvern (høy lyd vet du), ble 16 ballonger blåst opp på rekordtid. Tenk alle de årene med barnebursdager, og alle de ballongene som jeg har slitt med å blåse opp, jeg skulle gjerne ha hatt en kompressor på den tiden. Vi har hatt mye latter og glede underveis i prosessen, det er så gøy når vi kan gjøre slike ting sammen. Resultatet ble nå bra syns jeg. 

Jakken som vi kjøpte falt i smak, så da var den verdt hver en svettedråpe under gårsdagens shopping afære. Nå kan bare kvelden komme, og etter bursdagsbarnet er ferdig på trening, skal vi kose oss med kaker og muffins. Ønsker dere alle en fin fin søndag…..  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *