Og vinnerne er….

Categories Blogg

Gratulerer til vinnerne av påskekrimmen jeg la ut.

Vinnerne er:

Laila Joranger

Inger Johanne Sundkvist

Ina Susan Chettleburgh

Premie blir sendt i posten.

 

Men siden den forrige var så enkel, så har jeg funnet en ny litt vanskeligere. Tror jeg ihvertfall, det blir spennende å se om dere tar denne. Denne gangen kan dere svare hvor dere vil (med forklaring), så trekker jeg en vinner.

Lykke til og husk, ingen juksing….

 

 

 

Det er en høstkveld av det virkelig ufyselige slaget. Stormen uler og havet står i kok. Olai Hvermannsen hutrer litt mens han stenger alt lys og går til sengs i håp om at alt er bedre i morgen. Det blir en urolig natt, men utpå morgenen stilner været og da Hvermannsen setter seg ved frokostbordet og slår på TV for å høre og se siste nytt fra verden, føler han seg bra. Plutselig blekner han av det han ser og hører og legger hendene foran ansiktet som for å dempe et skrik. Så reiser han seg raskt, går opp til toppetasjen og tenner lyset. Derpå fester han et tau i taket , klatrer opp på en kasse og henger seg. Spørsmålet er: Hvorfor begår Hvermannsen dette plutselige selvmordet?

Rettigheter: tegninger.no

9 kommentarer

9 thoughts on “Og vinnerne er….

  1. Jeg er ikke i tvil.
    Hvermannsen bor i nord. Det er ikke det han ser på TV som gjør at han begår selvmord.
    Etter enda ei natt der snøen har lavet ned, lagt seg oppå de tre meterne med snø som er kommet tidligere, hører han at snøen raser fra taket.
    Når han ser ut av vinduet ser han at snøfreser, spader, ja alt av måkeutstyr er godt begravd av snøen og tenker det er nok nå.
    Mer enn nok. Ikke kom jeg meg til syden på grunn av koronaen og nå kommer jeg meg ikke ut av huset fordi snøen har begravd måkeutstyret mitt.

    Wææææ, orker ikke mer…så går han opp trappen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *