Hvis dere var en Reality serie?

Categories Blogg

Sommeren er over og høsten har tatt over, og det merkes godt på Tv skjermen.
Det er nesten umulig å se på direkte tv om sommeren, for enkelte tv kanaler tror tydeligvis seerne lider av hukommelsestap. Det er bare reprise sendinger, det holdt på å rable for meg når jeg så at den samme episoden med Truls og Hellstrøm ble vist fire ganger på samme dag. Her betaler vi penger i dyre dommer, og da må man kunne forvente litt mer enn bare repriser.

Men nå er det heldigvis høst igjen, nå må man nesten ta natta til hjelp dersom man skal rekke over alt.
Når høsten kommer så kan du være sikker på en ting, reality programmene står i kø.
Farmen, Robinson, 71 grader Nord, Skal vi danse, er bare noen av programmene som går nå, og høsten er så vidt i gang. Mine hverdager er fylt opp, jeg trenger ikke lete etter noe å se på for å si det sånn.

Jeg har alltid vært en dame full av energi, aller helst burde det skje noe hele tiden.
Jeg har aldri vært en A4 person, jo mer uforutsigbart livet var jo bedre var det. Fart og spenning måtte jeg ha en daglig dose av, sitte i ro lenge klarte jeg ikke. Så når jeg traff gubben så kan du trygt si at jeg traff min motpol i livet, en mer bedagelig person skal du lete lenge etter.

Mens jeg kunne glidd inn 71 grader Nord så hadde gubben passet best i Hurtigruten minutt for minutt, vi er som dag og natt når det kommer til energinivå. Gudene skal vite at vi har hatt våre diskusjoner opp i gjennom, men så rammet tre små bokstaver. Plutselig fikk jeg ikke noe valg lenger, brått ble jeg tvunget til å ta livet med ro. Selv om jeg hater hva tre små bokstaver har tatt i fra meg så har jeg også lært mye, noen ganger må man ta livet med ro for først da ser man livets små gleder.

Men hvordan er det med dere? Hvilken reality serie beskriver deres personlighet best?
Det hadde vært kjekt å få vite litt mer om dere, dere vet så mye om meg men jeg vet ingenting om dere.
Derfor håper jeg dere vil svare på dette spørsmålet, det hadde vært supert for meg.
Vi er så forskjellige alle sammen, men jeg er likevel sikker på at vi er mer like enn vi tror…

13 kommentarer

13 thoughts on “Hvis dere var en Reality serie?

  1. For ett år siden hadde det vært farmen antageligvis 🙈
    Men året som har gått har tappet meg for krefter , ja så nå må det vel bli hurtigruten minutt for minutt ….

  2. Jeg ser på få sånne serier. Garantert IKKE 71 grader nord. Ikke farmen heller, eller Skal vi danse…. Ikke kakekrigen… Ikke paradiset Hotell…. ikke Robinson og ikke fangene på fortet. …
    Det eneste jeg klarer å tenke på er Big Brother – mrm jeg hadde blitt stemt ut fort, for jeg hadde sikkert klikka i vinkel på en eller annen meddelelser rimelig raskt.

  3. Hei😊Denne høsten er det Skal vi danse og Farmen…Er nok for meg/trur ikkje eg hadde egna meg i nokon av Reality seriane/alderen tilseier det 🫣😄Men kosa meg uansett/som pensjonist har eg tid å ta av 😊Ha ein fin dag i ruskeværet ❤️

  4. Vil nok helst passet» Hurtigruten minutt for minutt»! Elsker å se på vakre Norge, eller andre naturprogram» Ukjent «arving» passer også inn her, samt kanal 10 og VNorge! Så godt vi er forskjellig, men man må tolerere hverandre om man liker det ene eller det andre, eller» ingenting» for den saks skyld! God høst ønskes alle med sine forskjeller og likheter!

  5. hvis det er en realityserie som beskriver min personlighet,så må det være Hurtigruta minutt for minutt. Har travle arbeidsdager, så jeg er en mester i å slappe av. Det betyr ikke at jeg sitter på ræva hele tiden. På grunn av konstante smerter trener jeg 4-5 timer ukentlig ( koser meg da…liker å trene)

  6. Jeg hadde elsket og vært med i skal vi danse, men siden det kun er for kjendiser måtte det blitt Farmen 😊

  7. Sannelig om jeg vet, ikke ser jeg på serier og evner veldig godt å være aktiv, men storkoser meg og med rolige sysler (lesing, strikking, hagearbeid) så jeg må nok være midt mellom deg og gubben din. 😃

  8. Trur det måtte blitt Sommerhytta. Det passer min “det har æ aldri gjort før, så det e æ sikkert jævli flink til” filosofi.

  9. Hvis det hadde vært et program som het noe sånt som “Strikking, minutt for minutt”, så hadde jeg passet helt perfekt der. :))) Liker ellers å følge med på “Robinsonekspedisjonen” og “71 grader nord”.

  10. jeg digger farmen og alle intrigene der. men skulle jeg selv vært med måtte det blitt noe rolig. multeplukking minutt for minutt kanskje.

  11. Jeg er altfor introvert til å være på tv uansett program 🙈😆 Men liker å se på Farmen, Jakten på kjærligheten og 71 grader nord 😊 Topp underholdning og veldig tøffe deltagere 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *