Game over…

Categories Blogg

I dag er jeg kaputt, null energi og rett og slett helt utslitt. For to netter uten søvn er ikke en god oppskrift for å ha gode dager. Snarere tvert om. Så idag er jeg rett og slett helt ødelagt, i både kropp og hode. For uansett hvor godt jeg ligger, for det har jeg faktisk gjort, så klarer jeg ikke å slappe av.

Det er ganske utrolig at det skal ta så lang tid til å venne seg til ting, for det er det som er problemet, jeg klarer ikke venne meg til stillheten. Det merkes godt at det er to som er borte. Dagene går for så vidt greit, men kveldene er det verre med. For når mørket kommer så kommer også tankene.

I natt lå jeg i senga og så på film til nærmere 02.00, bare for å prøve å få tankene over på noe annet. Filmen jeg landet på het “Men of Honor”. Jeg har sett den før men det er så lenge siden, og den var vel verdt å se igjen. Anbefales for deg som ikke har sett den, den handler om å aldri gi opp.

Så jeg var rimelig klar for litt søvn når filmen var over, så faktisk frem til en god natt søvn. Men jeg gjorde noe dumt igår, noe jeg angrer på idag. Jeg lot nemlig vår døve, gamle hund dele rom med meg i natt, og gjett om han har kost seg.

Herlighet for et liv det ble! Har jeg fortalt at han snorker?? Og at jeg er var for lyder?? Ingen god kombinasjon akkurat 🙄For gjett om den bikkja kan snorke, det er som om det verste tordenvær, han slår glatt min mann, og han er heller ikke tilsnakkende.

Du skal tro jeg har ropt, så høyt at naboene må ha hørt meg. Men til ingen nytte, han la seg bare på ryggen med beina i været og gryntet til meg 😤Tro du meg, han har vært i himmelen i natt , det var tydelig at han var fornøyd med tilværelsen, da var det verre med meg!

Kanskje ikke så rart at jeg er kaputt i dag, det føles som om det er Game over”. Ihvertfall idag, noe som passer fryktelig dårlig, for idag har vi planer. Det er bare så typisk at jeg ikke er i tipp topp når vi skal noe. Men jeg håper litt frisk luft vil hjelpe litt på, for idag skal vi ut og spise pizza med mine foreldre og min lille skatt .

Så nå har jeg noe å glede meg til, jeg gleder meg til å se han igjen, høre på hva han har gjort de siste dagene, det blir koselig. Som om ikke det er nok, så har jeg en annen ting å se frem til. Det er nemlig en finale kamp idag, og gjett om jeg og min datter er klar! Nå skal det endelig avgjøres , nå er det tid for et storoppgjør, og vi er klar!!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *