En spennende søndag…

Categories Blogg

Det er visst ingen ende ta på dette været. En fantastisk helg har det vært. Det er helt vidunderlig å våkne opp til solstråler gjennom vinduet, høre bekken sildre og fuglene kvitre. Sånn er det når man bor på landet! 

I dag hadde jeg i utgangspunktet bare en plan, nemlig å komme meg på kamp. Det skulle nemlig spilles vinterserie finale i dag, så det var bare å få på seg skoene og stille seg på sidelinjen. Men plutselig kom lille Isak løpende inn døren her, og lurte på om vi kunne dra med naboen på campingplassen deres.

Det er så deilig med sånne dager, bare ta det som det kommer og være litt spontan av og til. Det var enda lenge til kampen, så her ble det plutselig travelt når vi hev oss rundt. Men det viste seg fort å være verdt det, for det var en fantastisk plass. Det var så godt tilrettelagt for ungene, med både lekeplass og til og med en liten bondegård der barna kunne besøke dyrene.

Det første jeg måtte gjøre var å kle av meg, for det var enda varmere der enn hjemme. Og når jeg ikke fryser, ja da er det varmt da! Vi grillet og koste oss i solen. En ting er ihvertfall sikkert, der skal jeg tilbake. Hører dere naboer, dere har gjort det nå 🤣. Rett bak campingvognen til naboen lå det noen hytter, og de var tilpasset for rullestolbrukere. Det viste seg nemlig at eieren av campingplassen satt i rullestol selv, så her var alt på stell kan du tro.

Så dersom det byr seg en anledning, så innlosjerer vi oss der en helg. Det ville vært fantastisk. Isak har hatt en kjempehelg. Vi har vært med naboen hele helgen. I går kom de bort til oss for å grille, og idag har vi fått utfolde oss i praktfulle omgivelser. Det er så kjekt når man har barn på samme alder, de leker så fint sammen.

Det er synd vi ikke fikk ordentlig kontakt med dem før etter at jeg ble syk, for nabodamen og jeg har masse til felles, spesielt humoren. Men når jeg tenker meg om, så hadde nok ikke Breistein tålt to av oss, så det er nok like greit at jeg er bundet fast i rullestolen 🤣.

Så var det å komme seg av gårde til kamp. Og for en kamp det ble! Nervene var i høyspenn fra start til slutt. Det var en fryktelig jevn kamp, og det er jo de som er gøyest. Men etter 90 min gikk seieren knepent 1-0 til oss . Helt fantastisk. 

En etterlengtet seiersklem

 

Så som du sikkert skjønner, så har jeg og vi hatt en fantastisk helg. Måtte det bli mange sånne helger fremover. Jeg håper dere også har hatt det minst like bra, og nå er klar for en ny uke. Fortsatt god søndag…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *