En oppdatering

Categories Blogg

Jeg var i elendig form når jeg våknet idag , kvalm og svett var jeg slettes ikke klar for en ny dag.

Det blir ikke mye søvn på meg her jeg ligger , det er litt for mange avbrytelser på nattestid.

Status så langt er at det ikke er noe status , alle prøver er fortsatt fine.

Ja det er nesten så jeg tror jeg er blitt hypokonder , men det er noe som tilsier at jeg ikke er det.

 

For nå har jeg hatt feber i mange dager , en feber som ikke helt vil slippe taket.

Dessuten er det ingen som kan forklare de litt forhøyet infeksjonsprøvene ved innkomst,

eller smertene i ryggen.

Heldigvis er smertene bedre , men borte er de ikke enda.

 

Det kan være noe muskulært , eller en brist i et ribbein.

Uansett så blir jeg skrevet ut idag , andre forsøk på å dra hjem skal skje idag.

Jeg gleder meg selvfølgelig til å komme hjem , jeg bare håper det går bra denne gangen.

Orker ikke tanken på å komme hjem bare for å bli innlagt enda en gang.

 

Så nå bærer det hjemover med meg , kryss fingrene for meg.

Jeg vet ihvertfall hvordan kvelden skal tilbringes , i senga fremfor TVen.

Det er jo storkamp på TVen ikveld , to nordmenn møtes til kamp.

Jeg har ihvertfall bestemt meg for en ting , i senga blir jeg til formen er bedre….

15 kommentarer

15 thoughts on “En oppdatering

  1. Så godt med en oppdatering fra deg kjære Vivian. Fortsatt riktig god bedring, og nyt å være hjemme igjen med gjengen din.
    Stor klem fra meg💛🌻

  2. Kos deg med kamp, og koselige filmer. Tv’n er jammen god å ha.😊 Krysser fingrene, og ønsker deg riktig god bedring… Stor varm klem sendes din vei❣

  3. Godt å få ei oppdatering og se at du e hjemme igjen👍👍

    Klæm fra nord kommer susende 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *